وحدت امت اسلام ریشه دشمنان و ابر جنایتکاران عالم را می‌خشکاند

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امت اسلام هر روز رساتر از گذشته می‌شود گفت: وحدت امت اسلام ریشه دشمنان و ابر جنایتکاران عالم را می‌خشکاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (جمعه،۲۲ مهرماه) در خطبه‌های اول آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر اظهار داشت: در این سومین جمعه ماه ربیع الاول و در این روز عید امت اسلامی میلاد پیامبر رحمت(ص) و فرزند برومندش امام صادق علیه‌السلام هم خودم و هم برادران و خواهران نمازگزار را به رعایت تقوای الهی توصیه و دعوت می‌کنم. 

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن عرض تبریک ویژه میلاد مؤسس اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و مؤسس مذهب جعفری حضرت امام صادق( علیهم السلام) عنوان کرد: هر دوی این دو نور الهی سخن مشترک دارند و سخن مشترک آنها دعوت به تقواست.

 

روحانی ابراز داشت: باید همه ما به لباس تقوا ملبس شویم زیرا تنها تقوای الهی می‌تواند در زندگی دنیا و آخرت به درد انسان بخورد فلذا باید در این چند صباحی از عمرمان مراقب باشیم و از اعمال خود مراقبت به عمل آوریم. 

 

وی اضافه کرد: اگر به تاریخ انبیاء الهی، اولیا و ائمه نگاهی بیندازیم می‌بینیم که تمام فصول زندگی آنها اسرارآمیز بوده و دارای نکاتی بسیار شگرف است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه قرآن کریم نحوه ولادت حضرت موسی و عیسی (علیه‌السلام) را که بسیار اسرارآمیز است به صراحت شرح داده افزود: میلاد و تولد پیامبر اکرم محمد مصطفی (ص) نیز بسیار اسرارآمیز است و ایشان خود فرمودند که من فرزند دو ضبح یعنی حضرت اسماعیل و عبدالله هستم.

 

روحانی ابراز داشت: پیامبر نور و رحمت ما وقتی به دنیا آمدند اتفاقات عجیبی در دنیا رخ داد، بت‌هایی که در کعبه بودند همان لحظه تولد حضرت همه به رو افتادند، آتشکده فارس خاموش شد، ابلیس در بین آسمان و زمین سردرگم و ایوان کسری شکسته شد.

 

وی اضافه کرد: فرزندی که یتیم بود به جایی رسید که لقب اشراف الانبیا و خاتم الانبیا (صل الله علیه وآله وسلم) به او داده شد و امروز ما هر چه داریم از این مولود عزیز و فرزندان پیامبر اکرم( سلام الله علیه ) است که ندای وحدت و ظلم ستیزی او تا ابد به گوش می‌رسد.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه حضرت محمد(ص) در برابر ظالمان محکم ایستادگی می‌کردند اذعان کرد: انشالله همه جهان اسلام تحت تعلیمات پیامبر نور و رحمت و فرزندش و حضرت امام خامنه‌ای عزیز ما قرار بگیرند و الان هم می‌بینیم که چگونه امت پیغمبر اکرم(ص) علی رقم همه توطئه‌های دشمنان در برابر جبهه کفر ایستادگی می‌کنند.

 

روحانی تصریح کرد: باید مراقب باشیم زیرا امروز هم ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌های زمانه در کمین هستند و ما را رها نکرده‌اند از طرفی آنها هم باید بدانند که امت محمد(ص) در برابر ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها ایستاده‌اند و قدمی به عقب نخواهند گذاشت.

 

وی در خطبه‌های دوم آئین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر عنوان کرد: امت پیامبر اکرم(ص) باید مراقب باشند زیرا شیطان در این امت طمع دارد بنابراین باید تا می‌توانند تقوای الهی را پیشه کنند تا دستاوردهایشان توسط شیطان از بین نرود.

 

امام جمعه شهرستان رودسر ضمن یاد و گرامیداشت پنجمین شهید محراب شهید آیت‌الله اشرفی اصفهانی که در سال ۶۱ و توسط مدعیان مجاهد خلق به شهادت رسید افزود: آنهایی که ادعای مجاهده در راه خلق داشتند و در این چند روز هم حنجره شان پاره شده از بس در این فضای مجازی حرف زدند در سال ۶۱ خادمین به همین خلق را از آنان گرفتند در حالیکه دستشان به خون ۱۷ هزار انسان مظلوم آلوده است.

 

روحانی ادامه داد: منافقان کوردل دائم می‌گویند که کار نظام و انقلاب اسلامی تمام شده اما باید بدانند این کار آنهاست که برای ابد تمام شده است.

 

وی ضمن قدردانی از سربازان گمنام امام زمان (عج) ابراز داشت: در این چند هفته اخیر این عزیزان در کمال گمنامی در شناسایی و دستگیری سران اغتشاشگران زحمات بسیار زیادی کشیدند به طوری که طبق آمارها در این بین ۴۹ نفر از اعضای اصلی منافقین که آمریکایی‌ها از کشور آلبانی وارد کشور کرده بودند هم به چشم می‌خورند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر از دستگیری ۹۲ نفر از سلطنت طلبان و پنج نفر داعشی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) خبر داد و افزود: ۷۷ نفر از دستگیر شدگان چند روز اخیر از حزب کومله و دموکرات بودند کسانی که اوایل انقلاب هم با اسلحه به جان ملت ما افتادند. 

 

روحانی با تاکید بر اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در کنار سپاه و بسیج و نیروی انتظامی برای مقابله با آشوبگران جانفشانی کردند گفت: این عزیزان هنوز هم جان خود را برای حفاظت از امنیت مردم به خطر می‌اندازند و از خداوند متعال سلامتی آنان را در انجام مأموریت‌هایشان مسئلت داریم.

 

وی یادآور شد: امروز آخرین روز از هفته وحدت بود و این مناسبت به پایان رسید و همه میدانیم که هفته وحدت در اصل نماد است و وظیفه داریم هر روز، هر هفته و هر ماه و سال طبق فرموده پیامبر نور و رحمت(ص) ضمن حفظ وحدت در کنار یکدیگر منسجم باشیم زیرا این وحدت روح پیامبر اکرم(ص) را خشنود کرده و پشت دشمنان را خالی می کند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلام ریشه دشمنان و ابر جنایتکاران عالم را می‌خشکاند یادآور شد: دشمن نمی‌خواهد این وحدت باشد اما ما در این هفته دیدیم که چگونه علمای اهل سنت و علمای شیعه دست در دست هم یکصدا فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

 

روحانی خاطرنشان کرد: امروز هم در این روز میلاد منادی وحدت و از زبان شما مردم عزیز و انقلابی به دشمنان خصوصا اربابشان آمریکای جهانخوار و قاتل میگویم فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هر روز رساتر از گذشته می‌شود و ادامه پیدا می‌کند.


 

 

کد خبر 1223499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha