دستگاه قضایی هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با مجرمان جرائم خشن ندارد

دهقانی با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با مجرمان سرقت‌های مسلحانه و جرائم خشن گفت: این جرائم تهدیدی جدی علیه امنیت شهروندان است و دستگاه قضایی هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با مجرمان این جرائم ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، علی دهقانی امروز در دیدار مدیران قضایی استان با فرماندهی انتظامی استان و معاونین وی با تاکید بر ضرورت برخورد قاطع با مجرمان سرقت‌های مسلحانه و جرائم خشن اظهار کرد: این جرائم تهدیدی جدی علیه امنیت شهروندان است و دستگاه قضایی هیچ‌گونه اغماضی در برخورد با مجرمان این جرائم ندارد.

 

رئیس کل دادگستری خوزستان تصریح کرد: در دستگاه قضایی استان شیوه‌نامه‌ای بدین منظور تدوین و به کار گرفته و شعب اختصاصی نیز تشکیل شده است.

 

وی همچنین با هشدار به دارندگان سلاح غیرمجاز عنوان کرد: چنانچه حتی سلاح مجازی در جرائم خشن استفاده شود، آن سلاح نیز ضبط و مجوز آن باطل می‌شود.

 

دهقانی ضمن تبریک به مناسبت هفته فراجا افزود: این نهاد عرصه عظیمی از خدمتگزاری است؛ ماموران فراجا، جان برکفان عرصه حفظ نظم و امنیت، آرامش و آسایش مردم هستند و در همه عرصه‌های خطر حماسه‌آفرینی همواره در وسط میدان به مردم خدمت می‌کنند.

 

وی فراجا را بازوی توانمند دستگاه قضایی برشمرد و یاد آور شد: طبق قانون، گزارش پلیس می‌تواند مستند حکم قاضی باشد و به عنوان ادله در پرونده مود استفاده قرار گیرد که این امر دلالت بر اهمیت کار ماموران نیروی انتظامی است و باید همگی در اقتدار این نیرو سهیم باشیم.

 

کد خبر 1223512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha