دشمنان از هر فرصتی برای فتنه‌افکنی استفاده می‌کنند/ انقلاب اسلامی نقشه‌های مستکبران را نقش برآب کرد

حجت الاسلام طاهری گفت: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد فتنه استفاده می کنند اما یکی از نتایج مهم این فتنه‌ها برای مردم ما، جدا سازی صف افراد مومن و باخدا با منافقان و افرادی است که ایمانی به خدا ندارند.

حجت الاسلام «سیدعلی طاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران پرچم اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا بلند کرده و برای همین است که دشمنان با انقلاب اسلامی و ملت ایران همواره در جنگ هستند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان گفت: علت دشمنی مستکبران عالم با انقلاب اسلامی برای این است که این نظام با ایستادگی و استقامت خود نقشه های شوم آنان را نقش برآب کرده است.

 

وی بیان کرد: قدرت دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران به اندازه ای بازدارنده است که دشمن حتی خیال حمله نظامی به کشورمان هم به ذهنش خطور نمی کند.

 

حجت الاسلام طاهری اضافه کرد: برای همین دشمنان ترفندهای خود را تغییر داده است و امروز به موازات جنگ اقتصادی جنگی ترکیبی و ادراکی را علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی به راه انداخته است.

 

وی گفت: دشمن برای اینکه در منطقه بتواند به غارت و چپاول کشورها بپردازد باید جلوی جمهوری اسلامی را بگیرد برای همین است که هر روز، دسیسه ها و فتنه های جدیدی ایجاد می کند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گلستان با بیان اینکه فتنه ها سبب تشخیص حق طلبان و پیروان جبهه باطل می شود، افزود: دشمنان از هر فرصتی برای ایجاد فتنه استفاده می کنند اما یکی از نتایج مهم این فتنه‌ها برای مردم ما، جدا سازی صف افراد مومن و باخدا با منافقان و افرادی است که ایمانی به خدا ندارند.

 

کد خبر 1223572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha