اورژانس گلستان به ۳۰ دستگاه آمبولانس جدید نیاز دارد

مقسمی گفت: برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر نیاز به ۳۰ دستگاه آمبولانس جدید داریم؛ که ۳ دستگاه آن تامین شده و با پیگیری مسئولین دانشگاه و استانداری برای تخصیص مابقی آمبولانس ها با همراهی نمایندگان مجلس در حال تلاش هستیم.

«محمدجواد مقسمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۱ پایگاه ثابت به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک پایگاه هوایی اورژانس ۱۱۵ در استان گلستان به مردم خدمات رسانی می کند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان درباره تعداد نیروهای اورژانس ۱۱۵ در این استان گفت: بیش از ۸۰ نیروی متخصص در قالب پرستار یا کارشناس فوریت های پزشکی در خدمت مردم هستند.

 

وی با اشاره به توسعه تجهیزات اورژانس در استان، خاطرنشان کرد: به زودی با تجهیز و استقرار یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در گنبدکاووس تعداد پایگاه های اورژانس در استان  به ۶۴ مرکز امدادی می رسد.


 
مقسمی گفت: حدود ۵۰ دستگاه از آمبولانس های ما در استان نیاز به تعمیر و تجهیز دارند و در حال حاضر نمی توانیم از آنها برای خدمات رسانی به مردم استفاده کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: برای ارائه خدمات بهتر و سریعتر نیاز به ۳۰ دستگاه آمبولانس جدید داریم؛ که ۳ دستگاه آن تامین شده و با پیگیری مسئولین دانشگاه و استانداری برای تخصیص مابقی آمبولانس ها با همراهی نمایندگان مجلس در حال تلاش هستیم.

 

کد خبر 1223575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha