برگزاری مسابقه پیامکی «ما امت محمد (ص) هستیم» در جهرم

زارعی از برگزاری مسابقه پیامکی «ما امت محمد (ص) هستیم» ویژه هفته «وحدت» و سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) در جهرم خبر داد.

مهدی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به مناسبت هفته «وحدت» و سالروز میلاد پیامبر رحمت (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، مسابقه فرهنگی به همت حوزه مقاومت بسیج «حضرت نرجس» شهرستان جهرم به اجرا در آمده است.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: این مسابقه به صورت مجازی برنامه ریزی شده و شرکت کنندگان باید پاسخ سوالات را به صورت پیامکی ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: در اجرای مسابقه پیامکی «ما امت محمد (ص)» هستیم»، تعداد پنج سوال به صورت گزینه ای از زندگی پیامبر اکرم (ص) مطرح شده و شرکت کنندگان گزینه صحیح را ارسال کنند.

 

زارعی خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه پیامکی باید پاسخ سوالات را به همراه نام و نام خانوادگی به شماره در نظر گرفته شده در پیام رسان های «ایتا»، «سروش» و یا «روبیکا» ارسال کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم مهلت ارسال پاسخ ها به این مسابقه پیامکی را تا 28 مهرماه عنوان کرد و اظهار داشت: در پایان نیز به نفرات برتر شرکت کننده در این مسابقه به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

وی عنوان کرد: این مسابقه پیامکی به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران «حضرت نرجس (س)» بخش مرکزی جهرم ویژه خواهران بسیجی این منطقه به اجرا در آمده است.

کد خبر 1223577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha