جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از بازدید از نمایشگاه وحدت اقدام

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که همزمان با هفته وحدت در جشنواره وحدت اقوام حضور پیدا کرده بود در جدیدترین یادداشت‌ خود در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» در خصوص حال و هوای این جشنواره و جشن های مردمی روز ۱۷ ربیع الاول نوشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جدیدترین یادداشت‌ محمدمهدی اسماعیلی در صفحه شخصی اش در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به شرح زیر آمده است: « 17 ربیع الاول امسال در تهران حال و هوای متفاوتی داشت. اجتماع آحاد مردم در میدان ولیعصر عج و برگزاری جشنواره اقوام در دریاچه شهدای خلیج فارس با حضور اقشار مردم با سلایق مختلف برگزار شد. پیامبر عزیز ما محور وحدت در داخل کشور و جهان اسلام است. رهبر عزیز انقلاب هم در دیدار صبح دیروز، همه امت را به همبستگی بر سر منافع جهان اسلام دعوت کردند.»

گفتنی است، جشنواره وحدت اقوام ایرانی با همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هدف معرفی فرهنگ، تمدن و آداب و رسوم اقوام گوناگون ایرانی، از ۲۰ تا ۲۹ مهر هر روز از ساعت ۱۵ تا ۲۲ در دریاچه شهدای خلیج فارس میزبان شهروندان است.

لازم به ذکر است، صفحه شخصی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه کاربردی‌ «روبیکا» به آدرس https://rubika.ir/esmaili قابل دسترس است.

 

جدیدترین نوشته وزیر فرهنگ در فضای مجازی پس از بازدید از نمایشگاه وحدت اقدام

کد خبر 1223641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha