جهاد تبیین نیاز ضروری جامعه امروز است

احمدی، با اشاره به اینکه امروز دشمن با سلاح فریب، دروغ، حیله و نیرنگ و تزویر وارد عمل شده و نسل نوجوان و کودکان را هدف قرار داده است، گفت: جهاد تبیین نیاز ضروری جامعه امروز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، «منصور احمدی»، امروز(23مهر) در دیدار اصحاب رسانه لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان که با موضوع جهاد تبیین که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، اظهارداشت: جهاد تبیین در شرایط کنونی جامعه بیش از هر زمان دیگری لازم است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه امروز عرصه جهاد است، افزود: در فرهنگ اسلام هرگونه مقابله، کنش و ایستادگی در مقابل دشمن جهاد نیست.

 

وی عنوان کرد: رمز اینکه یک دشمنی و مقابله به جهاد تبدیل شود این است که برای خدا باشد، لذا مقابله با دشمن رسانه‌ای اگر برای خدا نباشد جهاد نیست.

 

احمدی با اشاره به اینکه امروز دشمن با سلاح فریب، دروغ، حیله و نیرنگ و تزویر وارد عمل شده است، بیان کرد: دشمن تغییر موضع داده و هدف را از قشر جوان و دانشجو به کودکان، نوجوانان و دانش‌آموزان تنزل داده است.

 

وی ادامه داد: دشمن از احساسات خام نوجوانان و کودکان سوءاستفاده می‌کند و ما باید عواطف و احساسات ظریف و ارزشمند آن‌ها را تحریک کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: باید با بیان صریح و لطیف مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای این قشر تبیین کنیم.

 

وی به رسالت اصحاب رسانه در زمینه آگاهی بخشی به جامعه اشاره کرد و گفت: باید برای نسل امروز تبیین نماییم که که کودکان و نوجوانان نباید آنچه در رسانه می‌شنوند و می‌بینند باور نکنند.

 

احمدی با اشاره به اینکه امروز جنگ روایت‌هاست و دشمن با سلاح خرافه و شایعه وارد شده است، گفت: امروز باید روایت صادقانه از اوضاع داشته باشیم و در عرصه روشنگری و اگاهی بخشی در جامعه اقدام شود.

کد خبر 1223674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha