جابه جایی ۴.۵ میلیون مرسوله پستی در مازندران/۸۰ هزار گذرنامه در آستانه اربعین حسینی توزیع شد

بخشی از توزیع ۴.۵میلیون مرسوله پستی در شش ماه نخس امسال خبر داد و گفت: ارتقای جایگاه شغلی و معیشتی یکی از مهم ترین دغدغه های کارکنان رسمی و غیر رسمی اداره کل پست مازندران بخصوص نامه رسان ها است که توجه ویژه شرکت ملی پست را می طلبد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، محسن بخشی امروز(۲۳مهر) در آئین افتتاح پروژه های پست استان مازندران بابیان اینکه اداره کل پست استان مازندران با 538پرسنل و حدود 500پرسنل غیر رسمی و خصوصی در حال فعالیت است، اظهار کرد: حدود 750نقطه تماس دارد.

 

مدیرکل پست استان مازندران با بیان اینکه این اداره کل در 22شهرستان فعالیت دارد، افزود: ۴.۵میلیون مرسوله پستی در شش ماه نخست سال جابه جا شده است.

 

وی اذعان کرد: پست استان توانست در استان با انجام ماموریت درست و به موقع، جلوی رفت و آمد ۴.۵میلیون نفر برای جابه جایی مرسوله به صورت برون و درون شهری باید خودشان مرسوله را جابه جا می کردندرا در سطح استان گرفته است.

 

بخشی در رابطه با صدور و توزیع گذرنامه در شش ماهه نخست امسال گفت: بیش از ۱۸۰هزار گذرنامه در استان توزیع شد که حدود ۸۰هزار گذرنامه در شهریورماه برای اربعین توزیع شد.

 

وی به اقبال مازندرانی ها برای خرید و فروش اینترنتی اشاره کرد و افزود: بخش اعظمی از مردم شریف مازندران از سال98تاکنون مردم استان بدون حضور در فروشگاه ها از خرید اینترنتی بهره می گیرند.

 

بخشی با بیان اینکه درحوزه تجزیه مبادلات در فضای ۴۰۰متری با مشقت جابه جایی مرسوله را داشتیم، گفت: با درایت و همکاری معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست فضای مرکز تجزیه مبادلات استان به بالای ۷۰۰متر افزایش یافت.

 

وی از احداث اداره پست در شهرستان های نور، جویبار و میاندرود خبر داد و افزود: کلنگ احداث اداره جویبار امروز با دستان پر مهر معاون وزیر و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست به زمین زده می شود.

 

بخشی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰غرفه برنج در آمل وجود دارد و برای اولین بار افتتاح دفتر پست در پایانه برنج آمل خواهیم داشت، ادامه داد: تجزیه مبادلات غرب استان که بیش از ۳۰درصد مرتبط با غرب استان است ساماندهی می شود تا مرسولات پستی از غرب مازندران برای تجزیه مبادلات به ساری عزیمت نکنند.

 

وی تاکید کرد: بحث تامین مسکن کارکنان پست مازندران نیز در دستور کار قرار دارد.

 

بخشی با اشاره به مشکلات نیروهای پستی استان، گفت: ارتقای جایگاه شغلی و معیشتی یکی از مهم ترین دغدغه های کارکنان رسمی و غیر رسمی اداره کل پست مازندران بخصوص نامه رسان ها است که توجه ویژه شرکت ملی پست را می طلبد.

 

وی احیای دفاتر راکد و تعطیل برای استفاده مردم از ظرفیت پست را ضروری دانست و افزود: بازگشت برخی نمایندگی های پستی بخصوص در حوزه روستایی باتوجه به جمعیت ساکن در مناطق روستایی نیازمند عنایت شرک ملی پست می باشد.

 

بخشی  بر لزوم توجه بیشتر به شرایط کارکنان شرکت پست استان مازندران به ویژه نامه رسان ها تاکید کرد و گفت: توجه به این مسئله به خصوص در حوزه بیمه ای می تواند بخش بزرگی از مشکلات این قشر زحمتکش را برطرف نماید.

 

کد خبر 1223682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha