برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی «موجِ ورزش؛ ردیفِ مدرسه » در کاشان

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی «موجِ ورزش؛ ردیفِ مدرسه » همزمان با میلاد حضرت رسول(ص) در این شهرستان خبر داد

محمدحسین واحدیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان پس از اجرای موفقیت آمیز برنامه «موج ورزش ردیف محله» که به منظور رشد و توسعه ورزش همگانی در مقیاس محله در قالب مسابقات ورزشی اجرا شد، اقدام به برگزاری رویداد فرهنگی ورزشی «موجِ ورزش؛ ردیفِ مدرسه » در مدارس شهر کاشان کرد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان افزود: این جشنواره به مناسبت میلاد حضرت رسول(ص) و هفته وحدت به اهتمام خانه فرهنگ جوان، از دبستان دخترانه احمد ارشادی در منطقه لتحر کاشان آغاز شد.

واحدیان یادامه داد: در نخستین اجرای این برنامه، دختران در مسابقات جا به جایی توپ، پرتاب حلقه، طناب زنی، حلقه زنی با یکدیگر به رقابت پرداختند و اجرای حرکات نمایشی دختران تکواندوکار و رزمی کار و اهدای جایزه به نفرات برتر ا دیگر برنامه های آن بود.

 

وی افزود: در پایان این مراسم که با حضور معاونین و مسئولین اداره آموزش و پرورش و همچنین اعضای هیئت امنای دبستان ارشادی و معتمدین منطقه لتحر اجرا شد، از احمد ارشادی خیر مدرسه ساز و موسس دبستان ارشادی و انسیه ابوزیدآبادی مدیر سابق این مدرسه که بهترین سال‌های عمر خود را صرف تعلیم و تربیت آینده سازان ایران اسلامی کرده، تقدیر و قدردانی شد.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در ادامه بیان داشت: اهميت نقش ورزش در سلامت جسم و روان دانش‌آموزان بر كسی پوشيده نيست و فعاليت‌هاي ورزشي در مدارس مي‌تواند علاوه بر نشاط دانش آموزان، سلامت اجتماعي و قهرمان پروري را رقم بزند.

 

به گفته واحدیان، ایجاد زمینه مناسب برای مشارکت دانش آموزان در فعالیت‌های ورزشی تفریحی، توسعه و ترویج ورزش‌های کم هزینه و ترویج فرهنگ ورزش شهروندی از جمله اهداف و ضرورت‌های اجرای این برنامه ورزشی در مدارس است.

کد خبر 1223695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha