بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون‌های مساجد مسیر رشد و اعتلای این نهاد را افزایش داد

حجت الاسلام صفری گفت: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد مسیر رشد و اعتلای این نهاد را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «حسن صفری» در مراسم جشن کانون های مساجد شهر لاهرود به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) در جوار امامزاده سید ابراهیم خراسانی گفت: سبک و سیره زندگی و حیات طیبه پیامبر مکرم اسلام (ص) یک الگوی جهانی و ارزشمند برای اعصار گوناگون است.

 

امام جمعه لاهرود تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد مسیر رشد و اعتلای این نهاد را افزایش داد و بچه های مسجد باید این رهنمودها را در برنامه های فرهنگی و دینی خود دخیل دهند.

 

وی اذعان داشت: دستگاه های فرهنگی و تربیتی نیز در این زمینه باید احساس تکلیف کنند و با برنامه ریزی های لازم زمینه آموزش، توجیه و تبیین نسل نوجوانان و جوان را فراهم کنند.

 

در ادامه این مراسم، «حسن مهدوی» با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با بیانات ارزشمند خود جایگاه ویژه به کانون های مساجد بخشیدند، ادامه داد: نسل جوان و نوجوانان کنونی به تعبیری نسل دیجیتال، فضای مجازی و گروه های اجتماعی هستند باید عناصر و فعالان فرهنگی رسالت تاریخی خود را در جهت توجیه و تبیین دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و شکست های پی در پی نظام سلطه و آمریکا جهانی را با استفاده از ابزارهای نوین و متنوع انجام دهند.

 

 

معاون فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل افزود: مدیر مسئولان و اعضای کانون ها بایستی با همراه و اقدام جهادی زیر نظر ائمه جماعات نسبت به برنامه ریزی های کلان و موثر از هیچ کوشش و تلاش فرو گذار نکنند.

 

در پایان این مراسم ضمن مولودی خوانی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع) از 37 نفر فعال کانون های مساجد شهر لاهرود تجلیل و تکریم شد.

 

کد خبر 1223703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha