شهدا آبروی نظام هستند

محسن رضایی گفت: آرامش امروزمان را مدیون شهدا هستیم و این شهدا آبروی نظام هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، «محسن رضایی» در مراسم دیدار با خانواده شهدا که امسال برسر مذار این شهدا و به مناسبت با هفته وحدت با حضور جمعی از جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد و خانواده معظم شهدا برگزار شد، گفت: ما هر چه داریم مدیون شهدا هستیم و در این برهه حساسا زمانی وظیفه ماست که رفتار و منش زندگی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار داده و در مسر آرمان های آنها ثابت قدم باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد آذربایجان‌غربی افزود: ما از جوانان عضو کانون های مساجد دعوت کردیم که هم بار دیگر با آرمان های شهدا تجدید بیعت کنند و هم از نزدیک به سخنان واری مراسم گوش جان سپرده و شهدا را الگوی خود قرار دهند.

 

وی با تشکر از همکاری خانواده های شهدا، تصریح کرد: در این مراسم  در مزار دو شهید شیعه و اهل تسنن ارومیه حاضر شده ایم وامیدواریم شفاعت شهدا را به عنوان هدیه دریافت کنیم.

 

رضایی خاطرنشان کرد: این مراسم با هدف گرامیداشت شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، میثاقی دوباره با شهدا و ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان  , آشنایی نسل دهه هشتادی با آرمانهای شهدا در مزار دو شهید گلگون کفن برگزار شد.

 

در ادامه مراسم «الهیاری» راوی این مراسم گوشه ای از رشادت های این شهدا را در رشته کلام جاری کرد.

 

گفتنی است، شهید «یاسین قنبری» در ۲۹ تیر سال ۱۳۹۶ در درگیری با عوامل ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

شهید «محمدصالح استوار» که از شهدای اهل تسنن ارومیه می‌باشد در سال ۱۳۸۸ در منطقه سرو ارومیه به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

 

آذربایجان غربی ۱۲ هزار شهید، ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز و ۲ هزار و ۲۰ نفر آزاده برای دفاع از حریم انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

کد خبر 1223713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha