اجرای ۲۰ عنوان برنامه ویژه شادیانه ۱۷ ربیع در کانون قمر بنی هاشم(ع) کاغذی

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی شهرستان آران و بیدگل از اجرای ۲۰ عنوان برنامه ویژه شادیانه ۱۷ ربیع در کانون قمر بنی هاشم(ع) این روستا خبر داد.

«اسلام کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، افزون بر ۲۰ عنوان برنامه متنوع و باشکوه فرهنگی مذهبی از سوی کانون فرهنگی مسجد و هیئت قمربنی هاشم(ع) روستای کاغذی اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی افزود: جشن «میلاد دو نور هدایت» از مهم ترین برنامه های این کانون فرهنگی در این ایام بود که با اجرای برنامه های متنوع و شاد فرهنگی مذهبی در حسینیه قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.

 

کریمیان ادامه داد: فضاسازی و نصب بنرهای تبریک میلاد، برپایی موکب پذیرایی، اجرای مسابقات متنوع فرهنگی، اجرای سرود دختران آفتاب، اجرای تجمع بانوان امت رسول الله، مدیحه سرایی و مولودی خوانی مداحان اهل بیت(ع) و دکلمه خوانی نوجوانان در وصف پیامبر(ص) از دیگر برنامه های این مناسبت بود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی ادامه داد: هدف مجموعه کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) در اجرای برنامه های امسال، بررسی مسائل روز جامعه با رویکرد سبک زندگی اسلامی و سیره نبوی است، لذا برنامه هایی در این حوزه در مناسبت های مختلف از سوی این کانون ویژه بانوان کانون برنامه ریزی شده است که در ایام ولادت هم این برنامه ها ادامه داشت.

 

کانون فرهنگی قمر بنی هاشم(ع) روستای کاغذی از توابع شهرستان آران و بیدگل در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را به همت جمعی از جوانان علاقه مند و فعال فرهنگی آغاز کرد و در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسید. این کانون بیش از ۴۰۰ عضو فعال از نیروهای جوان و نوجوان روستا دارد.

 

روستای کاغذی از توابع بخش کویرات شهرستان آران و بیدگل در ۳۰ کیلومتری شرق این شهرستان واقع شده است.

کد خبر 1223723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha