نمایشگاه کتاب حوزه فرصتی برای نشر فرهنگ دینی است

حجت الاسلام حائری با بیان اینکه نمایشگاه کتاب حوزه فرصتی برای نشر فرهنگ دینی و مرکز خدمات نیز، برای ارتقای هر چه بهتر آن تلاش می کند؛ گفت: طلاب در نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه با محصولات ارزشمند و یک عمر تلاش های علما و اساتید آشنا می شوند‌.

حجت الاسلام و المسلمین «حسین حائری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان در هفتمین نمایشگاه تخصصی کتب حوزوی و معارف اسلامی این حوزه، با بیان اینکه نمایشگاه کتاب حوزه فرصتی برای نشر فرهنگ دینی و مرکز خدمات نیز، برای ارتقای هر چه بهتر آن تلاش می کند؛ افزود: طلاب در نمایشگاه کتاب تخصصی حوزه با محصولات ارزشمند و یک عمر تلاش های علما و اساتید آشنا می شوند‌.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی بیان کرد: دنیای علم با گرایش تفکرات غیر الهی در حال گسترش است و این نمایشگاه فرصتی است تا طلاب و اساتید و عموم جامعه با تفکرات قرآنی، دینی و نگاه و سیره اهل بیت(ع) آشنا شوند‌.

 

وی خاطر نشان کرد: استفاده از بستر فضای مجازی برای معرفی هر چه بیشتر نمایشگاه کمک رسان است و همچنین می توان کارهای رسانه ای جامع و کاملی انجام داد و صدا و سیما گزارشی از نمایشگاه تهیه کند تا مردم هم با تولیدات و آثار حوزه آشنا شوند‌.

 

حجت الاسلام حائری با اشاره به اینکه کتاب میراث گرانبهایی برای آیندگان است، افزود: با نگارش کتاب، تفکرات ارزشمند گذشتگان را تبدیل به تفکرات امروز می کنیم و به نسل های آینده تحویل می دهیم.

 

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه کتب تخصصی حوزه در مراکز استان های دیگر نیز حرکت خوبی است و به آشنایی و تعامل هر چه بیشتر حوزه با سایر مراکز کمک می کند‌ و ما هم در این راستا کمک های لازم را انجام می‌دهیم، تاکید کرد: سیاست مرکز خدمات این است که در راستای فعالیت های اصلی حوزه گام بردارد و تقویت نخبگان و اساتید را در اولویت کاری خودمان قرار دادیم و عملا در این زمینه هم قدم های مثبت و خوبی بر داشته شده است‌.


 

 

کد خبر 1223751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha