مؤسسات قرآنی، جوانان و نوجوانان را باید از فریب دشمنان آگاه کنند

سلیمی،گفت:مؤسسات قرآنی، جوانان و نوجوانان را باید از فریب دشمنان آگاه کنند و این رسالتی خطیر برعهده این مراکز است.

پیمان سلیمی،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه،با اشاره به اینکه جامعه هدف دشمن جوانان و کودکان است ،گفت: من امروز برای جوانان و کودکان برنامه ریزی کرده است ما نیز باید برای آنها و خانواده که نقشی موثر و اساسی در جامعه دارند برنامه ریزی کنیم .

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه،افزود: دشمنان از هر فرصت و روزنه‌ای برای سوء استفاده از نوجوان و جوان مسلمان جهت رسیدن به اهداف شوم خویش استفاده می‌کند، جوان مسلمان باید هوشیار باشد و اسیر وسوسه‌های دشمنان نشود؛ البته جوان ایرانی غیرتمند است و آب به آسیاب دشمن نمی‌ریزد و سرمایه‌های امروز ایران اسلامی در تمامی صحنه‌های بین‌المللی در رشته‌های مختلف بیانگر این امر مهم است.

 

وی خاطر نشان کرد: در بحث جنگ نرم همه باید از تمام ظرفیت و توان خود برای مقابله با آن استفاده کنیم همچنین در این خصوص بحث جهاد تبیین مهم است و باید از توان خود در راستای توسعه و گسترش فرهنگ جهاد تبیین در بین جوانان و نوجوانان استفاده کنیم.

 

سلیمی،تصریح کرد: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را یک واجب قطعی و فوری دانستند و امروز مؤسسات و مراکز قرآنی وظیفه دارند تا در این موضوع با جدیت و به درستی وارد شوند و فعالان قرآنی امروز وظیفه‌ای دارند و آن اینکه با بهره‌گیری از مبانی قرآنی و محتوای قرآنی این نبرد را برای مردم تبیین کنند.

 

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کرمانشاه، گفت:امروز وظیفه جوانان در جنگ نرم بسیار خطیرتر از جوانان دوران دفاع مقدس است؛ بنابراین باید همواره گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب باشند و از آرمان‌ها و اهداف انقلاب جدا نشوند.

 

کد خبر 1223752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha