پیکر شهدای مدافع امنیت لارستان روز یکشنبه خاکسپاری می شود

پیکر شهدای مدافع امنیت لارستان روز یکشنبه ۲۴ مهرماه در زادگاهشان «بیرم» تشییع و خاکسپاری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس،آیین تشییع و خاکسپاری پیکر شهیدان «نورالدین جنگجو» و «هادی عرفانی نیا» از شهدای مدافع امنیت بخش «بیرم» شهرستان لارستان فردا یکشنبه ۲۴ مهرماه برگزار می شود.

 

این آیین هشت صبح روز یکشنبه با حضور خیل عظیم امت حزب الله و شهیدپرور شهرستان لارستان و استان فارس در شهر «بیرم» برگزار می شود.

 

 همچنین آیین وداع با پیکر این ۲ شهید مدافع امنیت در شهر «عمادشهر» لارستان از ساعت ۱۹ و در لار نیز از ساعت ۱۶ با حضور پرشور مردم مومن و انقلابی این دیار برگزار می شود.

 

آیین استقبال از شهدا در حسینیه «اعظم» لارستان آغاز و با بدرقه پیکر شهدا به سمت حوزه علمیه «علی بن ابی طالب (ع)» این شهرستان ادامه پیدا می کند.

 

سحر گاه روز گذشته در پی درگیری ۲ اغتشاشگر حین شعار نویسی با گشت بسیج بیرم «نورالدین جنگجو» از نیروهای سپاه پاسداران و طلبه بسیجی «احمدرضا عرفانی نیا» از بسیجیان بیرم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

این مأموران هنگام رو به رو شدن با این ۲ نفر که در حال نوشتن شعارهای هنجارشکنانه بودند اقدام به تعقیب آنان کرده که در این عملیات ۲ متهم اقدام به تیراندازی با اسلحه کمری کلت به سمت مدافعان امنیت کردند که منجر به شهادت این ۲ نفر شد.

کد خبر 1223753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha