وحدت، دشمنان را از پای در خواهد آورد

حجت الاسلام رهبر،گفت:امروز بیش از هر زمان دیگری به حفظ وحدت و انسجام در برابر دشمن نیاز داریم و این وحدت است که دشمنان را از پای در خواهد آورد.

 حجت الاسلام رهبر محمدی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری و اهمیت گفتمان دینی ،گفت: با توجه به هجمه هاي مختلف فرهنگي دشمن عليه نسل امروز و نشانه گرفتن ارزش هاي اسلامي و فرهنگي در جامعه برگزاري گفتمان‌هاي ديني در مدارس، مساجد و دانشگاه‌ها براي والدين و دانش آموزان بسيار مفيد و موثر است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر ، افزود: گفتمان هاي ديني به عنوان بهترين راه انتقال اطلاعات ديني به اقشار مختلف به خصوص قشر جوان، آموزنده ترين شيوه تربيتي وآموزشي محسوب مي شود.

 

وی تاکید کرد: امروز در این برهه زمانی تقویت گفتمان‌ های دینی در مدارس و مراکز علمی ضروری است.گفتمان‌های دینی با موضوع وحدت در شهرستان روانسر برگزار می شود که بی شک این برنامه نقش مهمی در بحث تبلیغ دین خواهد داشت.
 

حجت الاسلام محمدی، اظهار کرد: گفتمان‌های دینی راهکاری مناسب برای پاسخ‌گویی به شبهات دینی است و در این راستا گفتمان دینی با موضوع وحدت در سطح برخی مساجد این شهرستان برگزار می‌شود.
 


 رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر ،گفت:اید با روشنگری و جهاد تبیین روی مبانی فکری جوانان کار کنیم، گفتمان‌های دینی به عنوان محلی برای گفتن و شنیدن بسیار اهمیت دارد.

 

وی تصریح کرد:ایجاد ارتباط میان مبلغ و مخاطب و همچنین درک بهتر مسائل بر پایه اعتقادات دینی و معارف اسلامی توسط جوانان ازدیگر مزیت‌های گفتمان‌های دینی است.

کد خبر 1223757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha