تقویت کانون های فرهنگی و هنری مساجد لازم است

حجت الاسلام حسناتی جهش هدفمند و تقویت حمایت و عملکرد کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای مقابله با دشمن را ضروری خواند و بر این موضوع مهم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مصطفی حسناتی« روز شنبه(23 مهرماه) در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اظهارداشت: مساجد و تشکل های مردمی به واسطه پشتوانه اجتماعی حرکت موفقی داشته و همه جریان های وابسته به مردم به هدف خود می رسند.

امام جمعه نجف آباد افزود: مردم همواره از تشکل های دینی و اجتماعی حمایت کرده اند که توسعه مساجد و شکل گیری کانون های فرهنگی و هنری به همین واسطه است.

 

وی با بیان اینکه تشکل های قرآنی و کانون های مساجد در جذب جوانان و رشد اعتقادات دینی نقش مهمی دارند، تصریح کرد: جهش هدفمند و تقویت حمایت و عملکرد کانون های فرهنگی و هنری در مقابله با آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دشمن لازم است.

حجت الاسلام حسناتی با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فعالیت های این مراکز حمایت کند، اذعان داشت: کمک به این نهادها مانع از انحراف و افزایش ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: در حالی که دشمن توان و ظرفیت خود را برای جلوگیری از بیداری اسلامی بکار گرفته رشد و تقویت فعالیت های تشکل های فرهنگی هم لازم و باید بیشتر و هدفمند تر از گذشته بشود.

به اعتقاد حجت الاسلام حسناتی یکی از ابزارهای موثر در توسعه فرهنگ دینی و ناب اسلامی هنر است که هنرمندان در این حوزه نقش آفرین و فرصت ساز خواهند بود.

 

وی از مسئولان فرهنگ و هنر استان اصفهان خواست تا استعدادهای هنری را شناسایی و با هدایت آنان به مسیر واقعی، در ترویج فرهنگی دینی گام بردارند.

کد خبر 1223778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha