کمک ۲۱۷ میلیون ریالی خادمیاران رضوی آران و بیدگل به نیازمندان

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل از کمک نقدی بیش از ۲۱۷ میلیون ریالی خادمیاران رضوی این شهرستان برای تهیه لوازم خانگی، ترخیص بیمار و اطعام خانواده سادات و نیازمند در هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر رحمت و مهربانی خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: خادمیاران و یاوران رضوی آران و بیدگل در اقدامی خیرخواهانه و انسان دوستانه در ایام ولادت رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) افزون بر  ۲۱۷ میلیون ریال برای تهیه لوازم خانگی، ترخیص بیمار و اطعام خانواده سادات و نیازمند مساعدت کردند.

 

مسئول کانون‌های خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه این طرح با شعار خدمت کریمانه، جهاد عالمانه در هفته وحدت و ایام میلاد پیامبر اسلام(ص) اجرا شد، افزود: در یکی از این برنامه ها،  یاور رضوی کانون شمس الشموس آران و بیدگل با خرید یک دستگاه یخچال به ارزش ۷۳ میلیون ریال در قالب پویش چهارشنبه‌های امام رضایی با شعار «به عشق امام رئوف گامی برای ظهور» ، آن را به خانواده آبرومند و کم برخوردار سادات هدیه کرد.

 

آذرباد با اشاره به اینکه هزینه ترخیص یک بیمار نیازمند هم با همت و پیگیری خادمیاران و یاوران کانون خدمت رضوی ثامن الحجج شهرستان آران وبیدگل انجام شد، اظهار داشت: پس از اطلاع از بیماری یکی از همشهریان به دلیل بیماری جراحی کلیه و با توجه به محرومیت مالی خانواده این بیمار، هزینه ترخیص بیمارستان به مبلغ ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با کمک یکی از خیران شهرک صنعتی سلیمان صباحی و شعار «نجات انسان رسم مسلمانی» پرداخت شد.

 

به گفته وی، اطعام ۳۰ خانواده نیازمند شناسایی شده با شعار «همه خادم الرضاییم» و با قربانی یک رأس گوسفند، از سوی خادمیاران و یاوران رضوی کانون ثامن الحجج در شب میلاد پیامبر اکرم (ص)و امام جعفر صادق (ع) انجام شد.

مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان آران و بیدگل یادآور شد: گوشت گرم گوسفند قربانی به وزن ۲۳ کیلوگرم به مبلغ ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توسط یکی از یاوران رضوی در شهرک صنعتی سلیمان صباحی تامین و در قالب ۳۰ بسته به نیازمندان پرداخت شد.


آذرباد با تاکید بر اینکه آران و بیدگل شهر نمونه امام رضایی است، خاطر نشان کرد: هم اکنون ۱۴۸ خادمیار رضوی شامل ۹۲ نفر زن و ۵۶ نفر مرد، ۱۵ یاور رضوی رسمی و ۲۱۰ یاور افتخاری در ۱۰ کانون عمومی مستقر در ۱۰ منطقه شهرستان و همجوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و کانون‌های تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بهداشت و سلامت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی و زیارت در شهرستان آران و بیدگل فعالیت دارند.

 

کانون خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

 

خبرنگار: روح اله باقری

کد خبر 1223784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha