استکبار جهانی به دنبال ایران ضعیف و وابسته است

سردار مهدوی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی ایران قوی را نمی‌خواهد ولذا بحث باحجاب و بد حجاب و یا اقتصادی؛ بهانه آنها برای ضربه زدن به نظام است، گفت: استکبار می خواهد که ایران قوی وجود نداشته باشد چون منافع استکبار در ایران قوی به خطر می افتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سردار محمدرضا مهدوی امروز (23 مهر) در اجتماع بزرگ فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه استکبار جهانی که همواره از هر دری برای ضربه زدن به نظام ورود پیدا کرد با شکست مواجه شد، امید به نسل جوان و دهه هشتاد بسته است، اظهار کرد: دشمن خیال می کند که از طریق فضای مجازی می تواند جوانان را در مقابل نظام قرار دهد؛ اما خیال باطل است و این بار هم شکست سختی خواهند خورد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز بیشتر شرکت کننده ها در مراسمات ملی و مذهبی را جوانان پرشور این سرزمین تشکیل میدهند، گفت: اجتماع عظیم دختران این سرزمین در سراسر ایران در روز پنج شنبه، به دشمن نشان داد که این جوانان حتی در روز تعطیل هم با حضور میدانی خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی می زنند و در راستای حفظ و حراست از انقلاب و آرمان های انقلاب ثابت هستند.

 

سردار مهدوی تاکید کرد: امروز انتظار می رود که هر کدام از ما مسئولان و فرهنگیان در هر جایی که مسئولیت داریم به مسئولیت خود به نحو شایسته و مطلوب عمل کنیم و با بصیرت و حضور در میدان و مراقبت از نسل جوان با کمک همدیگر نقشه های استکبار جهانی را خنثی کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه امروز استکبار جهانی ایران قوی را نمی‌خواهد و لذا بحث با حجاب و بد حجاب و یا اقتصادی بهانه آنها برای ضربه زدن به نظام است، گفت: استکبار می خواهد که ایران قوی وجود نداشته باشد چون منافع آنها در ایران قوی به خطر می افتد.

 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب، سالها تامین کننده مایحتاج و امکانات اولیه استکبار جهانی بوده است، ادامه داد: نظام اسلامی آمد و منافع غربی ها به خطر افتاد لذا با راه اندازی قائله های مختلف به دنبال ضربه زدن به نظام است.

 

سردار مهدوی با بیان اینکه دشمن امروز با عملیات روانی از طریق امپراطور رسانه ای بدنبال استحاله کردن مردم و به ویژه قشر جوان است، گفت: آنها می خواهند از طریق استحاله فرهنگی به داخل کشور رخنه و نفوذ کند و از این طریق به اهداف خود برسند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن به بحث جابجایی حکومت قائل نیست بلکه می خواهد ایران قوی نباشد لذا با بصیرت و هوشیاری بیشتر باید توطئه های استکبار را خنثی کنیم، تاکید کرد: این نظام بر گرفته از مکتب عاشورا است و خون هزارن شهید در پای ریشه آن است با این بادها نمی لرزد لذا ما باید مراقب باشم که خودمان راه را گم نکنیم.

 

 

کد خبر 1223790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha