رشد ۴۰ درصدی جذب دانش آموز در آموزشگاه سما آران و بیدگل/مدارس سما در آران و بیدگل توسعه می یابد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل از رشد ۴۰ درصدی جذب دانش آموز در آموزشگاه سما آران و بیدگل خبر داد و گفت: مدارس دخترانه ابتدایی و متوسطه سما آران و بیدگل تا مهرماه سال آینده راه اندازی خواهد شد.

مهدی مقری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در سال تحصیلی جدید که دومین سال شروع فعالیت آموزشی و پرورشی مدرسه پسرانه سما در این شهرستان است با رشد ۴۰ درصدی جذب دانش آموز مواجه بوده ایم.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل گفت: توسعه کمی مدارس سما همزمان با ارتقای کیفیت آموزش و پرورش مطابق با منویات مقام معظم رهبری و سند بنیادین تحول در آموزش و پرورش نصب العین تمامی معلمان و کادر اداری سما آران و بیدگل است و به لطف الهی همکاری خوبی را از سوی والدین شاهد هستیم که ما را در رسیدن به اهداف یاری می کند.

 

مقری با تاکید بر اینکه انتظار ما از مدیران مدارس به ویژه مدیران مدارس سما این است که در اجرای برنامه های مصوب حوزه معاونت پیرامون ارتقا کیفیت آموزشی کوشا باشند تصریح کرد: مدارس سما تاکنون تعامل دوسویه بسیار مطلوب با اداره آموزش و پرورش شهرستان داشته اند.

 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز آران و بیدگل رسیدن به افق های آینده را نیازمند همسویی و همگرایی دو نهاد خانه و مدرسه دانست و تاکید کرد: از آنجایی که شخصیت بنیادی دانش آموزان در نهاد خانواده شکل می گیرد و مدرسه ادامه دهنده این تعلیم و تربیت است، معلمان و مدیران و حتی شعارهای روی در و دیوار مدرسه و بنزهای تبلیغاتی همه و همه بر تربیت دانش آموزان تاثیر گذار است.


مقری با اشاره به اینکه ۱۵۰ دانش آموز پسر با هدایت ۱۰معلم و کادر اداری در آموزشگاه پسرانه سما به فعالیت تحصیلی و تربیتی مشغول هستند، گفت: در راستای توسعه مدارس سما در آران و بیدگل، مدارس دخترانه ابتدایی و متوسطه سما آران و بیدگل تا مهرماه سال آینده راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 1223802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha