تولید موشن گرافیک «برای ایران» در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از تولید موشن گرافیک «برای ایران» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: توانمندی بانوان و دختران کشورمان بعد از انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های اجتماعی، علمی، فرهنگی، ورزشی، سیاسی، هنری و... نشان از پویایی و عزم آنها در تحقق شعار «ما می توانیم» دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: پیشرفت جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و مجاهدت های علمی نخبگان کشور به ویژه بانوان نخبه در سایر عرصه های علمی است که امروز ایران را به قله های علمی دنیا نزدیک تر کرده است.

 

وی با اشاره به این که گوشه هایی از پویایی، قدرت و توانمندی بانوان ایران زمین به همت بچه های مسجد در گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در قالب هنر موشن گرافی به تصویر کشیده شده است، بیان کرد: این اثر با نام «برای ایران» گوشه ای از فعالیت های زنان در جمهوری اسلامی ایران را به نمایش درآورده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این اثر در بخش های مختلف تولید و توانمندی ها و افتخارات بانوان کشورمان معرفی شده است، اظهار کرد: موشن گرافی «برای ایران» در قسمت های متعدد افتخارات بانوان ایرانی را در قالب آمار به تصویر کشیده است.

 

وی، «زن، علم، افتخار» را شعار این اثر فاخر عنوان کرد و اظهار داشت: آثار تولید شده در قالب کلیپ های 10 ثانیه ای تهیه و توانمندی بانوان را در عرصه های مختلف نمایش داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با قدردانی از تلاش بچه های مسجد در راستای تولید آثار فاخر هنری، عنوان کرد: موشن گرافی «برای ایران» در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

کد خبر 1223807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha