برگزاری آموزش «خیاطی» ویژه بانوان در کانون «شهید برزگران» گراش

قنبری از برگزاری دوره جدید آموزش «خیاطی» ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش خبر داد.

علیرضا قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به منظور توانمندسازی و مهارت زایی بانوان در عرصه های مختلف، آموزش «خیاطی» ویژه بانوان در کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش با اشاره به اینکه این کانون در برنامه های اوقات فراغت تابستانه خود، فعالیت های آموزشی و مهارتی را در دستور کار قرار داده بود، افزود: آموزش «خیاطی» نیز از فعالیت های تابستانه بانوان در این کانون فرهنگی هنری بود که برای ترم پاییز نیز این دوره آموزشی ادامه پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: ترم تابستان این دوره آموزشی شامل دوخت شمد، دوخت یک مدل عبا، دوخت مدل مانتو و دوخت چند مدل بلوز بود که توسط اساتید برجسته این رشته هنری و مهارتی برگزار شد.

 

قنبری با دعوت از بانوان برای نام نویسی در این کلاس آموزشی، عنوان کرد: زمان تشکیل کلاس ها پس از تکمیل ظرفیت نام نویسی بوده و مکان نیز کانون «شهید برزگران» است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید برزگران» شهرستان گراش در پایان اظهار کرد: کلاس آموزشی «خیاطی» در این کانون فرهنگی هنری برای ترم پاییز، ۲ روز در هفته در نظر گرفته شده است.

 

وی عنوان کرد: شیوه آموزش «خیاطی» در ترم تابستان، با بهره گیری از اساتید مجرب و بدون داشتن الگوی خیاطی بوده است.

کد خبر 1223809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha