آموزش مفاهیم دینی به کودکان با اجرای برنامه های شاد/ شادیانه های ۱۷ ربیع در مدارس آران و بیدگل برگزار شد

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل از اجرای شادیانه های میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) به منظور ترویج و تبیین فرهنگ دینی و آموزش غیر مستقیم مفاهیم دینی به کودکان در مدارس این شهرستان خبر داد.

حسن نبوی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با ایام ولادت پیام آور وحی حضرت محمد مصطفی(ص) و رئیس مذهب جعفری امام جعفر صادق(ع)، برنامه های ویژه ای برای مدارس دخترانه آران و بیدگل برنامه ریزی و اجرا شد.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل افزود: این شادیانه ها به همت دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل و آموزش و پرورش، با حضور بیش از یک هزار دانش آموز در آموزشگاه های دخترانه شهیدان نوذریان، قاسم بن الحسن(ع) و زنده یاد فاطمه ابریشم چی آران و بیدگل برگزار شد.

نبوی زاده ادامه داد: در این برنامه ها که با اجرای سرود، مسابقه قرآنی، دعاخوانی، مولودی خوانی و دکلمه خوانی همراه بود، حجت الاسلام «حمید بحرکاظمی» کارشناس کودک و نوجوان دفتر تبلیغات قم برنامه های شاد و متنوع کودکانه را اجرا کرد.

 

مسئول دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل ادامه داد: همچنین به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص)، در یکی از این برنامه ها جشن قرآن دانش آموزان کلاس اول شهیدان نوذریان برگزار شد.

 

حسن نبوی زاده افزود: همچنین همزمان با هفته وحدت، همایش «شکرانه محبت حسینی» با حضور کودکان و نوجوانان نقش آفرین در برنامه های عاشورایی دبیرخانه دائمی آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل، در فضای باز پارک شادی آران و بیدگل برگزار شد.

 

این فعال فرهنگی، آموزش مفاهیم دینی با اجرای برنامه های شاد را ضرورت امروز جامعه دانست و افزود: ایجاد شور و نشاط معنوی، ترویج و تبیین فرهنگ دینی و آموزش غیر مستقیم مفاهیم دینی به کودکان از جمله اهداف برگزاری شادیانه های ویژه میلاد حضرت رسول(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مدارس آران و بیدگل بود.

 

 

کد خبر 1223830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha