بچه‌های مسجد در مقابل آسیب های اجتماعی بیمه می‌شوند

ایمانی گفت: کودکان و نوجوان مسجدی در مقابل بسیاری از آسیب های اجتماعی بیمه می شوند و اگر در راستای اوقات فراغت بر پایه «مسجد» قدم‌هایی برداریم سایر اقدامات اجتماعی، فرهنگی، نوع دوستی و ... تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی امروز (24 مهر) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خوسف اظهار کرد: هر اداره‌ای رسالت و هدف خاصی دارد و باید در راستای هدف سازمانی خود و کمک رسانی به جامعه هدف، انگیزه شناسی کند تا اوقات فراغت افراد را مدیریت کند.

 

فرماندار خوسف با اشاره به اهمیت اوقات فراغت، گفت: باید از لحظه لحظه وقت خود استفاده کنیم، چراکه در غیر اینصورت آدمی دست به اقداماتی می‌زند که به ضرر خود و دیگران تمام می‌شود.

 

وی مسئولیت پذیری، سازندگی، کمک به سلامت فرد، اجتماعی شدن را از کارکردهای مثبت اوقات فراغت عنوان کرد و گفت: اگر به درستی از اوقات فراغت استفاده نشود آثار نامطلوب و تبعاتی برای جامعه خواهد داشت.

 

ایمانی در ادامه با اشاره به بایسته‌های اوقات فراغت گفت: برای اوقات فراغت دانش آموزن و کارمندان باید برنامه‌ریزی کرد، لذا باید برنامه‌ها مفرح و شادی‌آور باشد تا افراد به سمت مسئولیت پذیری سوق داده شوند.

 

وی از سازمان تبلیغات، مساجد و پایگاه های بسیج خواست تا ویژه پای کار اوقات فراغت افراد باشند، و گفت: این دستگاه ها باید برنامه‌های فرهنگی برای اوقات فراغت تدوین کنند.

 

وی ادامه داد: مساجد باید بیش از گذشته مورد هدف و توجه قرار بگیرند چراکه مساجد و کانون های فرهنگی و هنری در اوقات فراغت نقش پر رنگی دارند و کودکان و نوجوانان به راحتی جذب این مکان‌ها و پایگاه‌های مذهبی می شوند.

 

فرماندار خوسف گفت: نوجوان اهل مسجد در مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی بیمه می‌شوند، اگر در این راستای قدم‌هایی برداریم سایر اقدامات اجتماعی، فرهنگی، نوع دوستی و سایر تسریع می‌شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1223848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha