نگاه ویژه طرح جامع به ایجاد جهرم به عنوان شهر توریستی درمانی

بهمنی گفت: نگاه ویژه طرح جامع شهر احداث و ایجاد کلان شهر جهرم به عنوان شهر توریستی درمانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، غلام حسین بهمنی، امروز یکشنبه (۲۴ مهر) جلسه مشاور طرح جامع و تفصیلی شهری جهرم، با اشاره به نگاه ویژه طرح جامع شهر با هدف احداث و ایجاد کلان شهر جهرم به عنوان شهر توریستی درمانی گفت: طرح جامع شهر و طرح تفصیلی می تواند در یک راستا در جهرم دنبال کنیم.

 

سرپرست شهرداری جهرم افزود: مشکلاتی که در مسیر ما وجود دارد عدم نقشه پایه، عدم اعتبار و همچنین مغایرت‌های زیادی‌ست که هم اکنون در طرح‌ جامع گذشته وجود دارد که بایستی این مغایرت‌ها به حداقل برسد.

 

وی بیان کرد: خوشبختانه مطالعات بر روی شهر جهرم کلید خورده و در حال انجام می‌باشد که بتوانیم طرح جامع شهری را نسبت به موقعیت جغرافیایی و فرهنگ شهر جهرم پیاده سازی‌کنیم.

 

بهمنی خاطرنشان کرد: در طرح جامع شهری و طرح تفصیلی باید مواردی از قبیل: طرح ترافیکی شهر، دفع آب‌های سطحی، استفاده از اراضی درون محدوده قانونی، جلوگیری از پراکندگی جمعیت، اصلاح مغایرت‌های موجود، بررسی کمربندی‌های شهر جهرم، اصلاح ضوابط شهرسازی و ساخت و ساز، ایجاد شبکه معابر مناسب و استاندارد، بررسی پهنه‌بندی‌ها و جانمایی سایت دفن زباله، جانمایی سایت صادرات میوه و تره‌بار، جانمایی سایت صنایع مزاحم، جانمایی کشتارگاه دام، جانمایی نمایشگاه دائمی، ترمینال مسافربری و... دیده شود.

کد خبر 1223871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha