نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران  چشم خودخواهان بین المللی را کور کردند

آیت الله عبادی با اشاره به رشد بصیرتی ارتش، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چشم خودخواهان بین المللی را کور کردند به طوری که غربی ها دست به کارهای جنون آمیزی می زنند که بیش از همه خودشان را رسوا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز یک‌شنبه (۲۴ مهر) در دیدار با روسای عقیدتی سیاسی یگان های تابعه ارتش مستقر در خراسان جنوبی به مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: جامعه ایرانی یک جامعه با ایمان در طول تاریخ بوده است به طوری که علامه شهید مطهری در این مورد کتاب «خدمات متقابل ایران و اسلام» را نوشتند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی، فرزند مردم است، یادآور شد: آن روزی که انگلیس و استعمار غرب بر این کشور مسلط بود و قرارداد تنباکو را به نفع استعمارگران بر پادشاهان نالایق تحمیل کردند، یک جمله میرزای شیرازی بزرگ باعث شد که مردم ایران سراپا همه قلیون ها را شکستند که نشان دهنده عمق ایمان مردم است.

 

وی در ادامه گفت: استعمار با مسلط کردن رضاخان بی سواد و غیر ایرانی بر مردم، ارتشی را تاسیس کرد که با همه تعاریف ارتش در آن زمان به غیر از یک عده از امرای خود فروخته، پیکره ارتش با مردم بود و امام خمینی(ره) همواره به این مردم اعتماد داشت.

 

امام جمعه بیرجند به بیعت ارتش با رهبر کبیر انقلاب اسلامی اشاره و تأکید کرد: اگر اصالت در ارتش و فرزندان این مرز و بوم نمی بود و در آن شرایط بحرانی موضع خود را به عنوان پشتیبانی از انقلاب اسلامی اعلام نمی کردند، باید هزینه های سنگینی پرداخت می شد اما دیدیم که جز عده ای خود فروخته این فرزندان اصیل مردم با امام(ره) بیعت کردند.

 

آیت الله عبادی عبادی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیعت خود با همه شرایط نامساعد در صحنه های دفاع مقدس خود را نشان دادند و این وفا و صفا را هر روز از روز قبل بهتر و بیشتر در انقلاب اسلامی نشان داده اند.

 

وی در ادامه رشد بصیرتی ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشان دهنده شایسته‌گی آنان دانست و افزود: امروز در اجرای فرامین فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، چشم خودخواهان بین المللی را کور کردند به طوری که غربی ها دست به کارهای جنون آمیزی می زنند که بیش از همه خودشان را رسوا می کند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش توفیق خدمت به بهترین افراد جامعه را دارند که در آزمایش الهی خون و جان خود را در میان گذاشته اند.

 

 

کد خبر 1223913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha