۲۶۹۴ پرونده قاچاق کالا و ارز در خراسان جنوبی مختومه شد

حسن پور گفت: در نیمه نخست امسال در بخش قاچاق کالا و ارز ۲ هزار و ۶۹۴ پرونده در خراسان جنوبی مختومه شد.

حسین حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار کرد: در نیمه نخست امسال در بخش کالا و خدمات دو هزار و 433 فقره پرونده تخلف وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت دو هزار و 417 پرونده تخلف مختومه شده است، افزود: متخلفان این تعداد پرونده به پرداخت 93 میلیارد و 650 میلیون و 586 هزار ریال محکوم شدند.

 

وی درصد عملکرد تعزیرات حکومتی استان در در بخش کالا و خدمات را 99.3 درصد عنوان کرد و گفت: در بخش پرونده های قاچاق کالا و ارز نیز دو هزار و 722 پرونده وارد شعب تعزیراتی حکومتی استان شده است.

 

وی با بیان اینکه در بخش قاچاق کالا و ارز در نیمه نخست امسال دو هزارو 694  پرونده مختومه شده است، ادامه داد: متخلفان در این تعداد پرونده به پرداخت یک‌هزار و 128 میلیارد و 100 میلیون و 305 هزار ریال محکوم شده اند که درصد عملکرد این بخش 99 درصد بوده است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به پرونده‌های ویژه بهداشت، دارو و درمان، گفت: در این بخش نیز 337 پرونده وارد شعب تعزیرات حکومتی استان شده است که در نیمه نخست امسال هم 337 پرونده مختومه شده است.

 

حسن‌پور مبلغ محکومیت پرونده‌های بخش بهداشت، دارو و درمان را پنج میلیارد و 489 میلیون و 658 هزار ریال عنوان کرد و افزود: درصد عملکرد اداره تعزیرات استان در این بخش 100 درصد بوده است.

 

 

 

کد خبر 1223959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha