کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) نشست روشنگری برگزار کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) از برگزاری نشست روشنگری در خصوص وقایع اخیر کشور با حضور بچه های مسجد و اهالی محله در مسجد رحمانیه پیرمادر خبر داد.

«سید هاشم سیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نشست روشنگری در خصوص وقایع اخیر کشور با حضور بچه های مسجد و اهالی محله در مسجد رحمانیه پیرمادر برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) تصریح کرد: متاسفانه رسانه های غربی تلاش می کنند تا جو حاکم در جامعه را ملتهب نشان دهند تا بتوانند با این موج سواری رسانه ای از احساسات نوجوانان و جوانان را تحریک کنند.

 

وی اظهار داشت: ناآگاهی و زودباوری از مشکلات امروز جامعه نسبت وقایع اخیر است برهمین اساس رسانه های منافقین تلاش دارند تا ناامنی و هرج و مرج در سطح جامعه را القا کنند.

 

سیدی ادامه داد: جولان دادن دشمنان در فضای مجازی برای تحریک نوجوانان و جوانان به آشوب از مشکلات وقایع اخیر است که باید با بصیرت عمومی این فتنه ها خنثی شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الزهرا (س) عنوان کرد: این برنامه فرهنگی به مناسبت سالروز بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کانون های مساجد و اهتمام جدی برای آگاهی بخشی به نوجوانان و جوانان در خصوص مسائل و فتنه های اخیر تدارک دیده شده بود.

 

سیدی خاطر نشان کرد: در پایان این مراسم فعالان این کانون با سر دادن شعارهای «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اغتشاشات اخیر در کشور را محکوم و خواستار مقابله با برهم زنندگان امیت شدند.

کد خبر 1223968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha