نهادینه سازی فرهنگ فعالیت های جهادی از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است

حجت الاسلام ایرانی،گفت: نهادینه سازی فرهنگ فعالیت های جهادی از تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و تربیت نیرو و مدیران جهادی برای انقلاب و آشنا کردن طلاب با روحیه جهادی از جمله اهداف اردوهای جهادی است.

حجت السالام صادق ایوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ، با اشاره به هدف فعالیت طلاب جهادی ،گفت: هدف حوزه‌های علمیه صرف آموختن علم نیست؛ بلکه طلاب با توجه به فراگیری علم و دانش اسلامی بعد از مهارت آموزی باید مشغول به امر مقدس تبلیغ دین مبین اسلام بشوند و آن را با عمل خود جامه عمل بپوشاند که در این راستا حضور در عرصه جهادی و در کنار مردم بودن طلاب در شرایط سخت می‌تواند بهترین تبلیغ با عمل باشد.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه، افزود: طلاب و روحانیون در شرایط حساس و حوادثی از قبیل سیل، زلزله در میدان حاضر بوده و به حادثه دیدگان خدمت رسانی کرده‌اند لذا تمامی افراد جامعه باید جهت تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جهاد تبیین تلاش کنند تا دستاوردها و خدمات نظام و انقلاب به جامعه و به‌ویژه نسل جدید شناسانده شود.

 

وی خاطر نشان کرد:اگر مدیریت جهاد و کار و تلاش با نگاه الهی مبتنی بر علم و درایت حاکم باشد، در شرایط کنونی و با فشار‌های بیگانگان مشکلات قابل حل است و کشور حرکت رو به جلویی دارد.

 

حجت الاسلام ایرانی اظهار کرد:اردوهای جهادی حرکتی انسان‌ساز است که چند سالی به همت جهادگران بسیجی در نقاط محروم برنامه‌ریزی می‌شود و بسیجیان و طلاب در جهت خدمت به محرومان تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

 

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه،گفت: طلاب؛ جهادگرانی هستند که روح معنویت و ایمان را با شادابی این دوران به هم آمیخته و کمر همت و تلاش را در مسیر خدمت به محرومان محکم بسته‌اند و راهی مناطق محروم شدند تا نوای آزادگی از دنیا را سردهند و رضایت خالق را در راه کمک به مخلوق کسب کنند

کد خبر 1223975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha