فلسفه اسلامی، رهایی از دیکتاتوری و ولنگاری  است

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه فلسفه اسلامی رهایی از دیکتاتوری و ولنگاری است، گفت: دنیای غرب به دنبال فساد و فحشا، بی عفتی، بی حجابی و بی حیایی است و این نهایت جهالت آنها را نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲۴ مهر ماه) در همایش عفاف و حجاب که در سالن شهید مطهری آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار کرد: همه احکام خداوند برای بندگان بوده و پروردگار عالم هیچ نیازی به نماز، حجاب و عفاف ما ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: این در حالی است که برخی پدر و مادران فرزندان خود را به دوری از این احکام دستور می دهند و امر و نهی می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه خداوند برای اینکه مقامی به انسان داده باشد پدر و مادر را واسطه قرار می دهد , می‌تواند این واسطه را نیز قطع کند، افزود: وقتی پدر و مادر حق امر و نهی دارد، خداوند متعال به عنوان خالق انسان نیز حق امر و نهی به انسان را دارد.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه انسان هایی که خدای را به جا می آورند سه گروه هستند، ادامه داد: عده‌ای از ترس جهنم عبادت می کنند، گروهی دیگر نیز برای رسیدن به بهشت خدا و گروه دیگر نیز به دلیل اینکه می دانند پروردگار شایسته عبادت بوده را ستایش و عبادت می کنند.

 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد مشکل انسان ها را در این موضوع دانست که نمی دانند خداوند خالق، رازق و هستی بخش است و یادآور شد: اگر لحظه ای این جریان بر روی انسان قطع شود، همه چیز نابود خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه خداوند لحظه به لحظه به ما هستی می دهد و مدیریت همه اعضا و جوارح ما در دست پروردگار است، تاکید کرد: مشکل انسان این است که خداوند را گم کرده و نفهمیده که همه چیز دست پروردگار است.

 

وی مشکل افرادی که حجاب و عفاف را زیر سوال می برند را در همین راستا دانست و اظهار کرد: خداوند نیازی به ما ندارد، اگر فرمود حجاب واجب است به این معناست که با بی حجابی انسان به مصلحت دست نخواهد یافت.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه انسان بی حیا در طول تاریخ الگو نبوده، افزود: فطرت و ذات پاک انسانی بر این موضوع که انسان های پاکدامن بهترین هستند، رای می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه حجاب دستور خداوند بوده و پروردگار نمی‌خواهد که انسان را رها کند، ادامه داد: خداوند انبیا و اولیا را برای هدایت انسان ها فرستاد، زیرا خداوند بازنشسته و ساکت در عالم وجود ندارد، ضمن اینکه خدایی که دستوری ندهد خدا نیست.

 

وی با بیان اینکه موضوع معرفت، احکام و تعهد در اجرای احکام الهی تنها متولیان آنها معلمان نیستند و همه‌ ما در این راستا مسئولیت داریم، خاطرنشان کرد: هرچند معلمان فارغ از رشته خود در قبال تربیت مسئول هستند، ضمن اینکه در تربیت فرزندان سهل انگاری های صورت گرفته و دو سال فرزندانمان را در فضای مجازی به امان خدا رها کرده ایم و این فضا توسط صهیونیست ها و آمریکایی ها اداره می شود.

 

آیت الله حسینی ولنگاری و فحشا را به معنای آزادی ندانست و گفت: زن و دختری که در فحشا غرق شد فردا نمی تواند مادر خوبی برای جامعه اسلامی باشد، اینکه فضای ولنگاری که شعار آن را سر می دهند یعنی ما از خدا بهتر می فهمیم و شما فهم و سواد ندارید.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه فلسفه اسلامی رهایی از ولنگاری و دیکتاتوری است، خاطرنشان‌ کرد: دنیای غرب به دنبال فساد و فحشا، بی عفتی، بی حجابی و بی حیایی است و این نهایت جهالت آنها را نشان می دهد.

کد خبر 1223988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha