تامین محصولات فرهنگی از وظایف موسسه فرهنگی هنری مشعر است

حجت الاسلام اصحابی گفت: تامین محصولات فرهنگی و اقلام مورد نیاز حجاج و زائرین عتبات از وظایف نمایندگی موسسه فرهنگی هنری مشعر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام «علی اصحابی» امروز (یکشنبه 24 مهر) در مراسم افتتاح و راه‌اندازی نمایندگی موسسه فرهنگی هنری مشعر با بیان اینکه گلستان از استان‌های پیشرو در تاسیس و راه‌اندازی این نمایندگی در کشور است، گفت: تامین محصولات فرهنگی و اقلام مورد نیاز حجاج و زائرین عتبات از وظایف این موسسه است.

 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان گلستان افزود: با توجه به تازه تاسیس بودن این موسسه فرهنگی هنری، دستگاه‌های مختلف اجرایی، ادارات، سازمان‌ها و نهادهای مستقر در گلستان به منظور تامین جوایز و اقلام فرهنگی مورد نیاز با این موسسه همکاری کنند.

 

وی ادامه داد: مدیران کاروان‌ها در جلسات کاروان‌های زیارتی به عراق، مکه و مدینه اعضای کاروان را توجیه کنند تا اقلام مورد نیاز سفر را از این موسسه خریداری کنند.

 

وی اظهارداشت: با راه‌اندازی این موسسه، از این پس دیگر به زوار بُن برای تهیه اقلام داده نمی شود و در قالب معرفی نامه به این موسسه می توانند اقلام خود را تهیه کنند.

 

حجت الاسلام اصحابی گفت: مدارس نیز می‌توانند اقلام مورد نیاز مراسم‌های جشن‌های تکلیف دانش‌آموزان را از این موسسه تهیه کنند.

 

 

کد خبر 1223991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha