رویکرد مهم دولت سیزدهم گره‌گشایی از مشکلات مردم در مناطق محروم است

حسینی‌پور گفت: دولت سیزدهم برای گره گشایی از مردم و رفع مشکلات آنها در مناطق محروم روستایی و شهری حضور می‌یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز(۲۴ مهر)، همزمان با سالروز تاریخی سفر مقام معظم رهبری به روستای اروست چهادانگه ساری،‌ به همراه مدیران کل دستگاه‌های اجرایی به بخش چهاردانگه ساری سفر کردند.

 

استاندار مازندران در بدو ورود به بخش چهاردانگه ساری با حضور در گلزار شهدای کیاسر با آرمان‌های والای شهیدان تجدید میثاق کرد.

 

وی در دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده معزز شهدا و فعالان سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بخش چهاردانگه در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش کیاسر اظهار کرد: یکی از مشکلات بخش چهاردانگه کمبود زیرساختی در حوزه راه است و اعتباراتی از وزارت راه و شهرسازی گرفته شده، برای رفع این چالش اقدام خواهد شد.

 

حسینی‌پور بیان کرد: حق مردم چهاردانگه ساری بیشتر از امکانات موجود است و همه مسئولان موظف به خدمات رسانی ارزنده به مردم این منطقه هستند.

 

استاندار مازندران تصریح کرد: مردم چهاردانگه از محرومیت تاریخی رنج می برد و باوجود آنکه بزرگترین و قدیمی ترین بخش استان بوده اما با مشکلات مختلفی مواجه است.
 

 

وی گفت: به دلیل کمبود امکانات و رفع مشکلات زیرساختی، شاهد مهاجرت جمعیت از این منطقه بودیم اما دولت سیزدهم با برنامه ریزی اصولی و رفع این محرومیت ها درصدد مهاجرت معکوس جمعیت به این منطقه است.

 

حسینی پور با بیان اینکه باید خدمات متوازن در مناطق شهری و روستایی ارائه دهیم، گفت: اکنون ۹۵ درصد از روستاهای مازندران دارای پوشش گاز هستند که این آمار بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.


وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال های گذشته برای آبرسانی، تامین آب آشامیدنی، برق رسانی و اینترنت روستاها اقدامات ارزنده ای انجام داد که باید این تلاش ها و دستاوردها برای اقشار مردم تبیین شود.
 

کد خبر 1224050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha