دشمن نمی خواهد ایران قوی و منسجم داشته باشیم

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه دشمن نمی خواهد ایران قوی منسجم داشته باشیم، گفت: آنها که آب به آسیاب دشمن می ریزند نمی فهمند که به سرزمین و تمامیت ارضی کشور خود خیانت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «احسان الله محمدی » شامگاه شنبه( ۲۴ مهر ) در مراسم یادواره شهدای انزلی در مصلی این شهر اظهار داشت: ۲۳ مهرماه سال ۱۳۵۸ در انزلی پنج نفر به دست ارازل و اوباش، منافقین و افرادی که به معنای واقعی خدا نترس، بی دین، بی ایمان و عده ای که وطن برای آنها مفهومی ندارد و وطن فروشی جزئی از کارشان است، به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.  

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان ادامه داد: در این وقایع به شهدای سپاه مظلوم که به خود اجازه استفاده از سلاح برای دفاع نداد تا کسی را بکشد، ظلم شد؛ اما نگران نیستیم و هراسی از دشمنان نداریم. ما مظلوم هستیم و این مظلومیت را از انبیا و اولیاء الهی و ائمه اطهار (ع) به ارث برده ایم.

 

وی ادامه داد: انقلاب ما ادامه راه انبیاء و نهضت سرخ کربلاست و یقینا در این مسیر دشمنان شبانه روز تلاش خواهند کرد تا به دین و ناموس ما ضربه وارد کنند.

 

محمدی تصریح کرد: یقین بدانید دشمن برای رفع گرفتاری مردم به میدان نیامده است بلکه برای مقابله با ملیت ، مذهب و دین میدان دار شده است.

 

وی با اشاره به اینکه نقشه دشمنان برای تجزیه کشور لو رفته است، تاکید کرد: دشمنان می‌خواهند ایران مانند شوروی سابق پاره پاره شده و کرد و ترک و عرب را تجزیه و کشور بزرگ ایران را تقسیم کنند.

 

وی خطاب به افراد تجزیه طب گفت: آنها که آب به آسیاب دشمن می ریزند نمی فهمند که به سرزمین و تمامیت ارضی کشور خود خیانت می کنند. دشمن نمی خواهد ایران قوی و منسجم داشته باشیم.   

   

کد خبر 1224073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha