تعداد ۳۰ پروژه تا پایان هفته تربیت بدنی در فارس به بهره برداری می رسد

صفرپور گفت: تا پایان هفته ترتبیت بدنی ۳۰ پروژه ورزشی در فارس بهره برداری می شود و ۵۳ هزار و ۴۵۶ مترمربع افزایش سرانه ورزشی را شاهد خواهیم بود و ۶۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، حیدر صفرپور، امروز دوشنبه (25 مهر) در جمع خبرنگاران گفت: تقارن هفته وحدت و هفته تربیت بدنی را به فال نیک می گیرم و وحدت و همدلی باید بین اصحاب ورزش باشد.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه هر روز در جای جای استان فارس برنامه های ورزشی برگزار می شود، اضافه کرد: فارس یکی از استان های موفق در عرصه های ورزشی است.

صفرپور گفت: تا پایان هفته ترتبیت بدنی 30 پروژه ورزشی در فارس بهره برداری می شود و 53 هزار و 456 مترمربع افزایش سرانه ورزشی را شاهد خواهیم بود و 62 میلیارد و 700 میلیون اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.

بر اساس این گزارش در ادامه، عبدالرحیم خداجو با اشاره به اینکه رسانه ها یکی از ارکان مهم ورزش هستند، تاکید کرد: ورزش می تواند اتفاقات خوبی را در جامعه رقم بزند.

رئیس ورزش جوانان شهرستان شیراز با اشاره به اینکه برنامه های هفته تربیت بدنی در سه محور است که نخستین حوزه، حوزه فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: زنگ ورزش با حضور مسئولین در مدرسه «فیض» به صدا در خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه زنگ ورزش در زورخانه های استان فارس به صدا در می آید که به طور نمادین زورخانه ورزشگاه «شهید دستغیب» را شاهد خواهیم بود، افزود: گلباران قبور شهدا، تجدید عهد با آرمان های انقلاب، دیدار با ائمه جمعه، میزخدمت در جوار نماز های جمعه، اهدای خون و سرکشی به خانواده معزز شهدا از جمله برنامه های این محور است.

خداجو با تاکید بر اینکه جام «پرچم» در روستاهای فارس برگزار شد، اظهار کرد: برنامه های ورزشی در 52 هیئت ورزشی برگزار می شود و تجلیل از بزرگان ورزشی را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته تربیت بدنی در سال 1401 «ورزش، حال خوب، ایران قوی» در نظر گرفته شده است، گفت: محور سوم این هفته حوزه عمرانی است.

کد خبر 1224143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha