تازه ترین فعالیت های کانون فرهنگی هنری مشکات اسفراین اعلام شد

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) اسفراین از برگزاری یک پویش در راستای ترویج عفاف و حجاب و نیز کارگاه آموزشی فرزند آوری به همت فعالان این کانون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتی» با اعلام این خبر گفت: با توجه به اغتشاشات اخیر و هتک حرمت های صورت گرفته و تحت الشعاع قرار دادن موضوع عفاف و حجاب اسلامی، پویش #زن_عفت_ افتخار در این کانون برگزار شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) اسفراین اضافه کرد: اعضای کانون با ترسیم #زن_عفت_ افتخار و نیز #مرد_غیرت_اقتدار، سعی در رد حرکت های دشمنان کردند.

 

 

وی همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی با هدف توجه به فرهنگ فرزندآوری و موضوع جمعیت خبر داد و گفت: این کارگاه با همکاری ارکان مسجد و نهضت پیشرفت زنان اسفراین برگزار شد و یکی از مشاورین خانواده به عنوان استاد کارگاه نکات فرهنگی و تربیتی در این خصوص را برای بانوان حاضر تشریح کرد.

 

 

براتی همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی در هفته وحدت و روز جهانی کودک، با موضوع  رسول مهربانی و وحدت در این کانون ویژه کودکان و نوجوانان خبر داد و گفت: برندگان این مسابقه در جشن روز میلاد خاتم المرسلین، حضرت محمدمصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) که با مولودی خوان و مدایحه سرایی همراه بود، معرفی و تقدیر شدند.

کد خبر 1224194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha