مهار سریع آتش سوزی در جایگاه سوخت میدان «احسان» شیراز

آتش پاد قانع گفت: وقوع آتش سوزی در جایگاه سوخت میدان «احسان» شیراز با سرعت عمل، تلاش و عملکرد به موقع آتش نشانان این آتش به سرعت مهار و خاموش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، آتش پاد محمدهادی قانع، امروز دوشنبه (25 مهر) با اشاره به وقوع آتش سوزی در جایگاه سوخت میدان «احسان» شیراز در جمع خبرنگاران گفت: با سرعت عمل، تلاش و عملکرد به موقع آتش نشانان این آتش به سرعت مهار و خاموش شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: در پی دریافت خبر وقوع این حادثه توسط مرکز ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز در صبح امروز، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه چهار ساعت هفت و 51 دقیقه به محل حادثه در میدان «احسان» اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نقص فنی و نشتی بنزین در زمان سوخت رسانی یک دستگاه خودروی سواری پراید در این جایگاه سوخت موجب آتش سوزی در خودرو شده بود که تلاش اولیه برای اطفای این حریق بی نتیجه مانده بود و شعله های آتش به سرعت گسترش یافته و در حال سرایت به اطراف بود.

قانع بیان کرد: آتش نشانان در کمتر از 2 دقیقه  در محل حادثه حضور یافتند و به سرعت برای مهار آتش سوزی خودرو عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات مخصوص و پاشش آب، شعله ‌های آتش را کاملا خاموش کردند و اجازه سرای آتش به جایگاه سوخت را ندادند.

وی اعلام کرد: این حادثه تلفات و خسارت جانی نداشت و خوشبختانه سرعت عمل تیم عملیاتی موجب جلوگیری از بروز حادثه ای بزرگ شد.

کد خبر 1224199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha