مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن نیازمند ارتباط و پیوند با خدا و شعائر اسلامی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه مقابله با جنگ شناختی و ترکیبی دشمن نیازمند ارتباط و پیوند با خدا و شعائر اسلامی است، گفت: امروز اسلامی که امام راحل به ما معرفی کرد در قلب آمریکا و اروپا تاثیر می گذارد و دشمنان از این امر در هراس هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۲۵ مهر) در آیین نخستین جشنواره فرهنگی نماز ویژه کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در سالن جلسات امور تربیتی شهر ایلام، اظهار کرد: یکی از نیازهای امروز نسل جوان این است که آنچه در دوران هشت سال دفاع مقدس گذشته است، ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان و ایثارگران به درستی برای آنان روایت و بازگو کرد.

 

 

حجت الاسلام« الله نور کریمی تبار» با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما به این دلیل این همه دشمن دارد چرا که انقلاب اسلامی بر محور اسلام، قرآن و  عدالت و ولایت فقیه است، ابراز کرد: وقتی انسان می تواند خوب زندگی کند که خوب خدا را بندگی کند، آن وقت لذت واقعی را می فهمد، اگر انسان به مرحله عبد بودن رسید، آن وقت معنای لذت را درک خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه هر وقت انسان در گرداب مشکلات قرار می گیرد تنها ارتباط با خدا او را آرام می کند، افزود: امروز همانند ۸ سال دفاع مقدس که دنیا علیه ما توطئه کرد و جنگ تحمیلی را به راه انداختند، نیز علیه ما تبلیغات می کنند، با دروغ شایعات می سازند و بی رحمانه جنایت های متعددی انجام می دهند و به پرچم و نمادهای اسلامی، انقلابی و ایرانی توهین می کنند.

 

امام جمعه ایلام ابراز کرد: امروز اسلامی که امام راحل به ما معرفی کرد در قلب آمریکا و اروپا تاثیر می گذارد و دشمنان نظام و انقلاب از این امر در هراس هستند، انقلاب اسلامی آنقدر قدرت پیدا کرده است که به آبهای آزاد بین المللی دسترسی پیدا کرده و قدرت نمایی می کند، انقلاب ما به عنوان یک کشوری که توانسته در کشورهای مسلمان یک وحدت نسبی ایجاد و جبهه مقاومت را تشکیل داده و داعش را نابود کند، آمریکا را به چالش بکشد  و از عراق و سوریه فرار کند.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد:  امام راحل و انقلاب اسلامی آنچنان به ایرانیان عزت بخشیده است که دنیای استکبار جهانی را به چالش کشیده،رشد قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به جایی رسیده است دشمنان نظام و انقلاب اسلامی حتی جرات رویایی با ایران اسلامی را ندارند.

 

وی با اشاره به اینکه با مدیریت ولایت فقیه در برابر استکبار جهانی یک وجب از خاک کشور در ۸ سال دفاع مقدس جدا نشد، افزود:  هدف دشمن این است که ما را از خدا جدا کند و اینکه روسری را که آتش می زنند یعنی اینکه بی غیرتی و بی ناموسی را در جامعه رواج دهند، هدف آنان این است که کشور را تکه تکه و تجزیه کنند، آنها ایران توانمندی که در دنیا در عرصه های مختلف علمی با کشورهای پیشرفته دنیا رقابت می کند و در برخی از عرصه ها مقام های برتر دارد را تحمل نمی کنند.

 

امام جمعه ایلام بیان کرد:  امروز رسانه های غربی و خود غربی ها که دم از حقوق بشر می زنند، چرا در مقابل جنایت های آمریکا و دنیای غرب به بشریت و مردم مظلوم یمن،لبنان، سوریه و عراق سکوت می کنند، مردم  ایران غیرت دارند و اجازه نمی دهند خاک کشور به دست دشمن بیافتند، دروغ و فریب محور فعالیت تبلیغاتی و رسانه ای دشمن است و برای ملتهب کردن جامعه فضاسازی می کنند.

 

 

 

حجت الاسلام کریمی تبار  با اشاره به اینکه دشمن مار زخمی است که دنیال روزنه ای برای ضربه زدن نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: در عرصه تهاجم فرهنگی و جنگ شناختی دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی نیاز به ارتباط  و پیوند با خدا داریم.

 

 

 

کد خبر 1224208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha