تلاش داریم خواهران طلبه در حوزه فرهنگ فعال و مطالبه گر باشند

هدایتی با اشاره به توانمندی های طلبه های خواهر در حوزه فرهنگی و پژوهشی، گفت: تلاش داریم خواهران طلبه در حوزه فرهنگ فعال و مطالبه گر باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ فاطمه هدایتی، امروز(۲۵مهر) در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن اشاره به اهمیت تشویق بانوان برای ادامه تحصیل در حوزه با توجه به نقش بانوان در خانواده و ضرورت تربیت دینی نسل نو، اظهار کرد: نشست صمیمانه مدیر حوزه های علمیه خواهران استان با معاونین آموزش مدارس علمیه خواهران این استان در آینده ای نزدیک برگزار می شود.

 

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران مازندران گفت: معاونین آموزش جریان‌ساز در حوزه‌های علمیه هستند و می‌توانند با برنامه‌ریزی هدفمند و نخبه شناسی و استعدادیابی موجب افزایش توانمندی طلاب در زمینه‌های پژوهش، فرهنگی و آموزش شوند.

 

وی به توانمندی طلبه های خواهر در بحث تالیف کتاب اشاره و تاکید کرد: آموزش صحیح در شناسایی توانمندی طلاب انکارناپذیر است.

 

هدایتی به فعالیت ۱۷ مدرسه در سطح ۲ تعداد چهار مدرسه در سطح سه و تعداد ۲مدرسه در سطح چهار در استان اشاره کرد و گفت: طلبه های خواهر در سطح سه رشته های تفسیر علوم قرآنی، کلام اسلامی و فقه اصول و در سطح چهار در رشته های فقه خانواده و تفسیر تطبیقی و علوم و معارف اسلامی مشغول به تحصیل هستند.

 

وی یادآورشد: حدود ۲هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه استان درحال تحصیل هستند.

 

کد خبر 1224222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha