اغتشاشات یک پروژه آمریکایی، اسرائیلی است

جعفری از اغتشاشات، به عنوان یک پروژه آمریکایی، اسرائیلی و ارتجاع منطقه یاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، «محسن جعفری» صبح امروز(دوشنبه، 25 مهر) در همایش مدیران مدارس که در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد، از اغتشاشات، به عنوان یک پروژه آمریکایی، اسرائیلی و ارتجاع منطقه یاد و اظهار کرد: آنچه امروز برای استکبار جهانی یک خطر تلقی می شود، این است که ملت‌های مسلمان هویت و شخصیت و اصالت و استقلال خود را جدی بگیرند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن افزود: ایجاد تفرقه قومی و ترویج جدایی‌طلبی در بین اقوام، تحریم و محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و اعتقادات، جلوگیری از پیشرفت علمی، صنعتی و نظامی کشور، نفوذ برای تغییر محاسبات و باورهای مردم مهمترین اهداف و برنامه‌های دشمنان برای شکست انقلاب و عدم تحقق اهداف آن به شمار می رود.

 

در ادامه «ایوب بیتا» با بیان اینکه تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها حربه دشمن در فریب جوانان یکی از مهم ترین اهداف دشمنان در غبار فتنه ها و اغتشاشات است گفت: همه‌ سعی دشمنان، گرفتن عناصرِ زنده‌ کننده و پیش‌برنده نظیر ایمان، روحیه‌ ابتکار، روحیه‌ خلاقیت، شوق به پیشرفت، کار و اعتماد به نفس از جوانان است تا آنان را با محتواهای گوناگون و غیراخلاقی سرگرم کنند.

 

مدیرآموزش و پرورش فومن تصریح کرد: انقلابی‌گری و اقدامات جهادی، جزء مهم‌ترین شاخص‌های سطوح مختلف دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان است.

 

وی به عقدقرارداد جدید ارزشیابی با همکاران سازمانی واحد آموزشی برای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت شورای مدرسه، انجمن اولیا و مربیان، دهیار و شوراهای محل برای پیشبرد اهداف متعالی آموزشی و تربیتی مدارس مورد تاکید است.

 

بیتا در ادامه ارتقای سواد رسانه ای معلمان و دانش آموزان با استفاده از ظرفیت افراد خبره، تقویم اجرایی مدارس، تکمیل پرونده تحصیلی دانش آموزان، تکمیل بیمه حوادث دانش آموزان و ... را از جمله موارد مهم عنوان کرد.

 

کد خبر 1224253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha