توزیع ۸۰۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق کم برخوردار هرمزگان

داشنمند گفت: بنیاد احسان ۸ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان مناطق کمتر توسعه یافته هرمزگان توزیع کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، منوچهر دانشمند، در آیین مشق احسان اظهار کرد: تعداد هشت هزار بسته لوازم التحریر شامل کیف و نوشت افزار و دفتر و ... به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین دانش آموزان هرمزگانی توزیع می شود.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان، ارزش هر بسته را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: در مجموع برای تهیه آن‌ها ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی گفت: در قالب پویش ابریشم نیز ۷۰۰ بسته حمایتی به ارزش هر بسته 10 میلیون تومان برای حمایت از دانش آموزان نیازمند در نظر گرفته شده است.

 

سجاد امیریان زاده، نیز با اشاره به فعالیت های این ستاد در حوزه عدالت آموزشی، عنوان کرد: بنیاد احسان از زیرمجموعه های ستاد اجرایی در طول سال در حوزه عدالت آموزشی اجرا می کند که یکی از آنها مشق احسان است.

 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان هرمزگان از راه اندازی پویش «ابریشم» و راه اندازی مدارس تولید و مهارت به عنوان دیگر فعالیت های ستاد اجرایی در حوزه عدالت آموزشی یاد کرد و افزود: امسال ۲ مدرسه تولید و مهارت ویژه مقطع متوسطه در هرمزگان راه اندازی شد.

 

 

 

 

کد خبر 1224288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha