بیمارستان خوسف دهه فجر به بهره برداری می‌رسد

ایمانی با بیان اینکه ساختمان بیمارستان طی دو ماه آینده تکمیل می شود، گفت: این بیمارستان با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی ایمانی امروز (23 مهر) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 70 پروژه نیمه تمام در شهرستان خوسف احصاء شده است که هر چه سریع تر باید تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

فرماندار خوسف با اشاره به بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان خوسف که بیش از یک دهه از ساخت آن می گذرد، گفت: ساختمان بیمارستان طی دو ماه آینده تکمیل می شود، این بیمارستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

 

ایمانی با بیان اینکه عملیات اجرایی استخر سرپوشیده شهرستان خوسف فعال است و اعتبار خاصی برای آن پیش بینی شده است، افزود: امیدواریم هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

 

وی تصریح کرد: شهرستان خوسف از محل سفر استاندار خراسان جنوبی 350 میلیارد ریال اعتبار مصوب گرفته است که از این محل بخشی از پروژه‌ها نهایی خواهد شد، همچنین تزریق اعتبار به پروژه های عشایری و روستایی انجام شده است.

 

فرماندار خوسف با بیان اینکه تامین آب شرب شهرستان از اولویت های شهرستان بوده و هست، گفت: بخش اعظم مخازن خوسف(مرکزی و ماژان) به بهره برداری می رسد و حفر چاه های جدید مجوز گرفته است؛ همچنین برای اولین سال قطعی آب افت فشار در شهرستان نداشته ایم.

 

ایمانی افزود: برای پوشش دیجیتال صدا و سیما اعتبار ویژه اختصاص داده شده است و هیچ نقطه ای تا پایان سال نخواهد بود که از این مزیت برخوردار نباشد.

 

وی از افزایش بودجه 1401 شهرستان خبر داد و افزود: بودجه امسال شهرستان 43 میلیارد تومان پیش بینی شده است که این اعتبار در شهرستان مدیریت شده است تا بیشترین بازدهی را داشته باشد.

 

فرماندار خوسف از ورود بنیاد علوی به خوسف خبر داد و گفت: با کمک بنیاد علوی خوسف به عنوان منطقه ویژه لحاظ خواهد شد، همچنین این نهاد برای پروژه های ورزشی، بهداشت و درمان و مسکن قول های مساعدی داده است.

 

ایمانی خواستار تکمیل زیر ساخت های شهرک شهید رحمانی خوسف باتوجه به نزدیکی به مرکز استان شد و گفت: این شهرک با 500 هکتار پتانسیل خوبی در جوار مرکز استان برای ایجاد واحدهای وسیع است و پست 132 کیلوولت در این شهرک پیش بینی شده است.

 

 

کد خبر 1224347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha