پذیرایی از ۱۰ هزار زائر پاکستانی در مواکب خراسان جنوبی

صلاحی از پذیرایی و اسکان بیش از ۱۰ هزار زائر پاکستانی در قالب ۲۶۰ دستگاه اتوبوس در دهه آخر ماه صفر در مواکب خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، هاشم صلاحی ظهر امروز (25 مهر) در جلسه ستاد میقات الرضا(علیه السلام) استان با اشاره به اینکه امسال با شکل گیری ستاد میقات الرضا در خراسان جنوبی با محوریت معاون عمرانی استاندار، هماهنگی خوبی بین دستگاههای اجرایی و موکب های خدمت رسان به زائران امام رضا(علیه السلام) در استان شکل گرفت، اظهار داشت: امسال ۷ موکب برای اسکان، پذیرایی، استحمام و خدمات پزشکی به زائران حریم رضوی به خصوص زائران پاکستانی در خراسان جنوبی راه اندازی شد.

 

رئیس ستاد میقات الرضا در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه موکب های میقات الرضا از اربعین در استان راه اندازی شدند و تا بعد از ماه صفر خدمت رسانی آنها به زائران ادامه داشت، افزود: این موکب ها به صورت مردمی و با کمک خیرین اداره شدند که باید از این بابت از خیرین و مردم مومن و ولایتمدار استان کمال تشکر را داشت.

 

صلاحی با اشاره به اینکه موکب های میقات الرضا علاوه بر خدمات تغذیه و اسکان، خدمات فرهنگی را نیز با حضور پنج طلبه مسلط به زبان اردو بر عهده داشتند، گفت: امسال موکب های میقات الرضا خراسان جنوبی میزبان پذیرایی از بیش از 260 دستگاه اتوبوس زائر پاکستانی بود.

 

در این جلسه تعدادی از موکب داران نیز به ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده به زائران امام رضا(علیه السلام) و همچنین مشکلات و کمبودها پرداختند.

 

 

 

 

کد خبر 1224356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha