توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم توسط کانون «منتظران ظهور» کازرون

شفیعی از توزیع ۵۰ بسته لوازم التحریر میان دانش آموزان محروم توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

محمدجعفر شفیعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: در راستای طرح مواسات و همدلی و همچنین همزمان با سال تحصیلی جدید و ضرورت فراهم کردن زمینه برای تحصیل یکسان دانش آموزان، حمایت از تحصیل دانش آموزان محروم و کم بضاعت مورد تاکید کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: در این راستا کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون نیز همچون سال های گذشته دست در دست هم نهاده تا گامی هر چند کوچک و در حد توان خود در محرومیت زدایی از چهره جامعه بردارند.

وی با بیان اینکه در این طرح تعداد 50 بسته لوازم التحریر تهیه و میان دانش آموزان محروم توزیع شد، خاطر نشان کرد: این بسته ها شامل اقلامی همچون دفتر مشق، خودکار، مداد، مدادتراش، جامدادی، ماژیک، پاک کن، خط کش و جعبه مدادرنگ بوده است.

شفیعی با بیان اینکه هزینه این بسته ها با مشارکت اهالی مسجد، شهروندان نیک اندیش و خیران جمع آوری شده است، تصریح کرد: این کانون فرهنگی هنری با حفظ کرامت انسانی جهت اعتلای دانش و یاری رساندن به دانش آموزان محروم و کم برخوردار و همچنین دستگیری از نیازمندان بی بضاعت در طول سال اقدامات موثری انجام می دهد.

وی با اشاره به اینکه مساعدت به دانش آموزان کم برخوردار و محروم بخشی از دغدغه والدین را کاهش می دهد، گفت: امید است که با این حرکت فرهنگی بتوانیم لبخند رضایت را بر لب های آینده سازان جامعه بنشانیم.

کد خبر 1224368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha