امکان همکاری مردم در مدیریت تخت فولاد فراهم شد

مدیریت مجموعه فرهنگی تخت فولاد اصفهان به منظور افزایش مشارکت مردمی زمینه همکاری شهروندان در حوزه های مختلف خدماتی و هنری را فراهم کرد.

محمدمهدی امینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، با اشاره به جایگاه تخت فولاد و گنجینه عظیم این مجموعه فرهنگی گفت: تعاملات مردمی در احیا، مدیریت و توسعه خدمات آن در شهر و بستر مجازی در دوره جدید مدیریت مورد توجه قرار گرفته است.

 

به اعتقاد کارشناس اجتماعی و امور مشارکت های تحت فولاد اصفهان، اینگونه تکریم زائران و همچنین اطلاع رسانی و تبلیغات این مرکز توسعه پیدا می کند.

 

وی افزود: مدیریت مجموعه فرهنگی تخت فولاد اصفهان به منظور افزایش مشارکت مردمی زمینه همکاری شهروندان در حوزه های مختلف خدماتی و هنری را با موضوع خادمان افتخاری فراهم کرده و علاقه مندان متناسب با توانایی خود می توانند همکاری کنند.

 

امینی اضافه کرد: هر یک از مقبره و بقاع شخصیت های خاک شده در این مجموعه فرهنگی، یک تیم خادم افتخاری خواهند داشت که این کار از بقعه بابا رکن الدین آغاز شده است.

 

وی ادامه داد:‌ علاقه مندان می توانند با ثبت نام در مدیریت مجموعه فرهنگی تخت فولاد نوع همکاری خود را مشخص و پس از طی مراحل جذب، فعالیت خود را آغاز کنند.

 

کارشناس اجتماعی و امور مشارکت های تحت فولاد اصفهان کمک در مدیریت، عکاسی، فعالیت های گرافیکی، جمع آوری کمک های مردمی، نیروی خدماتی و رسانه ای از جمله محورهای همکاری افراد با این مرکز بیان کرد.

 

وی شماره تلفن 09028011355 برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین ثبت نام معرفی کرد.

 

کد خبر 1224380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha