در خدمت به مردم، انقلابی و جهادی عمل کنیم

حجت الاسلام حسینی گفت: همه باید در انجام کارها و خدمت رسانی به مردم، انقلابی و جهادی عمل و با خدا معامله کنیم و اجر و مزد کار را فقط از خدا بخواهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در مراسم دورهمی تشنگان خدمت ویژه تجلیل از نیروهای خدماتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: ارزش کار نیروهای خدماتی بسیار بالا است و توفیق انجام آن فقط از جانب خدا است

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان با اشاره به دعای مکارم اخلاق صحیفه سجادیه اظهار داشت: خدمت به شیعیان علی (ع) حسنه ای است که قیمت آن را فقط خدا می داند.

 

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: همه باید در انجام کارها و خدمت رسانی به مردم، انقلابی و جهادی عمل و با خدا معامله کنیم و اجر و مزد کار را فقط از خدا بخواهیم.

 

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در ابتدای مراسم، هدف از برپایی این گردهمایی را ارج نهادن به خدمات و تلاش های نیروهای خدماتی مجموعه دانشگاه به ویژه در ایام کرونا عنوان کرد و گفت: تلاش های قابل تحسین این بزرگواران هم در زمینه خدمات و هم در زمینه برگزاری مراسم های معنوی حاکی از باور و اعتقادات قلبی آنهاست و در نزد خداوند جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

 

 

حجت الاسلام عباس ابن علی افزود: همچنین با توجه به اهمیت و جایگاه نقش نیروهای خدماتی در ارائه بهتر و خدمت رسانی مطلوب تر به بیماران و ارباب رجوع، خواستار برگزاری مراسم تقدیر از این عزیزان به صورت سالانه و در قالب جشنواره گرامیداشت حضرت قنبر غلام امام علی (ع) شد.

 

دکتر زجاجی کاشانی استاد گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم در این مراسم، به بیان نکاتی از زندگینامه، شخصیت و زوایایی فکری قنبر غلام امام علی (ع)  پرداخت.

 

وی، با بیان اینکه این شخصیت بزرگوار حدود ۵۵ سال در خدمت امام علی (ع) و اهل بیت (ع) بوده اند، اظهار داشت: بصیرت و اخلاص قنبر، از مهمترین جنبه های زندگی این شخصیت بوده که نشان از تبعیت ایشان به طور کامل از امام علی (ع) بوده است.

 

کد خبر 1224445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha