جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) در کانون «علی اکبر (ع)» روستای سرچاه برگزار شد

خسروی چلوی گفت: مراسم گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» و با حضور مسئولین شهرستانی، عموم مردم و جوانان در مسجد جامع روستای سرچاه برگزار شد.

«مصيب خسروی چلوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مراسم گرامیداشت سالروز میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) با همکاری کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» و با حضور مسئولین شهرستانی، عموم مردم و جوانان در مسجد جامع روستای سرچاه برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» مسجد جامع روستای سرچاه شهرستان اردل ادامه داد: حرکت در مسیر و سیره اهل بیت را مهمترین مسأله در سعادتمندی و عاقبت بخیری مسلمانان دانست و با اشاره به هفته وحدت، گفت: هم بستگی و اتحاد بین مسلمانان مخصوصا شیعه با اهل سنت را باعث شکست بدخواهان و دشمنان می کند.

 

وی ابراز کرد: ذکر فضایل و مناقب، سیره و شخصیت و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری رسول مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) و همچنین حضرت امام جعفر صادق (ع) جزو اهم مطالبی بود که در این محافل نورانی مطرح و برای مردم تبیین شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «علی اکبر (ع)» مسجد جامع روستای سرچاه شهرستان اردل ادامه داد: در این مراسم اقشار مختلف مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کودک و نوجوان حضور داشتند.

 

خسروی چلوی گفت: در این مراسم گروه سرود یکی از مدارس روستای مارکده سرود زیبایی در وصف پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اجرا کردند که با استقبال حاضرین در مراسم مواجه شد.

 

کد خبر 1224464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha