تدوین برش سند مهندسی فرهنگی   از افتخارات مدیرکل  سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان بود

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: تدوین برش سند مهندسی فرهنگی مهمترین دستاورد آقای مسگرانی مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، عبدالسلام بلوچ زاده  معاون هنری و سینمایی اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان بیان داشت:  ایران در دنیا به عنوان یک کشور فرهنگی شناخته  شده است.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان یادآورشد: سیستان وبلوچستان در گوشه ای از کشور اسلامی ایران دارای پتانسیل های فرهنگی و هنری بی نظیر بوده لذا مدیریت فرهنگی و هنری در این استان سخت و دشوار است.

 

بلوچ زهی اضافه کرد: امکان دارد با اندکی سهل نگاری در عرصه  مدیریت فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان ضربات جبران ناپذیری بر پیکره نحیف فرهنگ و هنر این استان وارد کند.

 

وی افزود:  در دوران مدیریت آقای مسگرانی اتفاق خوبی که افتاد تدوین برش سند مهندسی فرهنگی بود که این اتفاق در ارتقاء و تقویت مرجعیت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آینده می تواند بسیار موثر  باشد.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان یادآور شد: افزایش فضاهای فرهنگی و هنری، ساخت ۵ پلاتو و ۳  نگارخانه و توانمندسازی نیروهای اداری و افزایش بودجه از جمله اقدامات آقای مسگرانی مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود.

 

بلوچ زاده گفت: به همت تلاش ها و اقدامات مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در سالهای ۹۶ و ۹۷ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به عنوان اداره کل برتر شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

کد خبر 1224471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha