گفتمان "چرا مرگ بر آمریکا" در مدارس زنجان برگزار می شود

اسماعیلی با بیان اینکه دانش اموزان در روز ۱۳ آبان در راهپیمایی حضور خواهند داشت، افزود: انتظار داریم محوریت برنامه های این روز با تشکل های دانش آموزان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، علی اسماعیلی امروز 26 مهرماه در شورای هماهنگی 13 آبان در استانداری زنجان با بیان اینکه چهار تشکل دانش آموزی برنامه های دانش آموزی را مدیریت می کنند، افزود: برگزاری نمایشگاه، برپایی گفتمان چرا مرگ بر امریکا، برگزاری یادواره شهیدان خالقی پور با حضور مادر این شهیدان، نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در روز 11 آبان در مدارس استان، برگزاری گفتمان های بصیرتی در مدارس و دیدار منتخبان تشکل های دانش اموزی با امام جمعه و مسئولان استانی، برگزاری پویش های دانس آموزی، برگزاری مسابقات کتابخوانی در سطح مدارس متوسطه دوم برای این ایام پیش بینی شده است.

 


مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با یادآوری اینکه برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خواهد بود، تصریح کرد: اجرای سرود توسط گروه سرود دانش آموزی در حاشیه راهپیمایی 13آبان در دستور کار است.

 


رئیس تشکل های دانش آموزی استان زنجان نیز به برنامه های این ایام از 7 تا 13 آبان اشاره کرد و گفت: 8 آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده است و برای این روز هم نشست های روشنگری پیش بینی شده است.

 


وی ادامه داد: برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل، دیدار نخبگان دانش آموزی با مسئولان استانی، گلباران مزار شهدا، برنامه دختران ایران اسلامی از دیگر برنامه های این ایام خواهد بود.

 


این مسئول تصریح کرد: در فضای مجازی نیز ویژه برنامه هایی برای نوجوانان با عناوین پویش دنیای بدون آمریکا و تهیه کلیپ هایی با موضوع استکبارستیزی در دستور کار است.

 

کد خبر 1224493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha