نوجوانان و جوانان را باید با جهاد تبیین با دستاوردهای ۱۳ آبان آشنا کرد

حجت الاسلام آقایی گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و باید با تبلیغ، روشنگری و جهاد تبیین نوجوانان و جوانان را با دستاوردهای ۱۳ آبان و انقلاب اسلامی آشنا کرد.

«حجت الاسلام و السملمین ناصر آقایی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، اظهار کرد: با توجه به اغتشاشات اخیری که در کشور به وقوع پیوست، گرامیداشت ۱۳ آبان و مبارزه با استکبار جهانی جایگاه و اهمیت فراوانی دارد و امسال باید در این روز با حضور پرشور، حماسی، دشمن‌شکن و مقتدرانه به جهانیان ثابت کنیم که همیشه پای این نظام بوده و هستیم و تا پای جان خواهیم بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: ۱۳ آبان از جهات مختلف ازجمله تبعید امام  خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت ۴۰ دانش‌آموز در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی که از دیدگاه امام راحل انقلاب دوم ایران اسلامی بود اهمیت دارد.

 

وی گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با تبلیغات نوجوان و جوانان را گمراه کند و باید با تبلیغ، روشنگری و جهاد تبیین نوجوانان و جوانان را با دستاوردهای ۱۳ آبان و انقلاب اسلامی آشنا کرد و اگر ما به این موضوع نپردازیم دشمنان با دسیسه‌چینی و تلاش بی‌وقفه شبانه‌روزی حقایق را به‌صورت وارونه در بن نسل جدید نشر خواهند داد.

 

حجت‌الاسلام آقایی بیان کرد: دشمن در اغتشاشات اخیر نوجوانان و جوانان را علیه نظام و ایران قوی با وارونه جلوه دادن حقایق تحریک کرده و رد پای دشمنان ایران از جمله آمریکا، منافقین، گروهک‌های داعش، کومله در این اغتشاشات مشاهده می‌شود.

 

وی افزود: باید از پتانسیل و انرژی دانش‌آموزان و جوانان در جهت برگزاری مراسماتی ازجمله ۱۳ آبان استفاده کرد تا آگاه‌سازی، بصیرت‌افزایی و اقناع‌سازی به نحو شایسته و مناسبی انجام شود تا دست دشمنان خارجی و منافقان داخلی از دخالت و ایجاد توطئه کوتاه شود.

 

گفتنی است؛ با کاهش همه‌گیری بیماری کرونا راهپیمایی روز جمعه سیزدهم آبان در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد و در ارومیه محل تجمع میدان ولی‌فقیه و از خیابان شهید منتظری تا میدان دفاع مقدس و بلوار رسالت و محل تجمع پایانی مصلای بزرگ ارومیه که به نمازجمعه منتهی خواهد شد.

 

فاطمه صمدزاده

کد خبر 1224495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha