هلال احمر خراسان شمالی تسهیلات کمک درمانی به بیماران صعب العلاج پرداخت می کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی گفت: این جمعیت برای کمک به درمان بیماران خاص و صعب العلاج، تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ ابالفضل محبان اظهار کرد: سقف این تسهیلات 50 میلیون تومان است که امید می رود گامی برای کاهش دغدغه ها و نگرانی های این بیماران و خانواده های آنان برداشته شود.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی افزود: این جمعیت امسال بیش از دو میلیارد و 200 میلیون تومان کمک هزینه حمایتی، درمانی بلاعوض به بیماران نیازمند، بیماران خاص و بیماران صعب العلاج استان پرداخت کرده است و بیش از 2 هزار و 5۰۰ نفر از این کمک ها بهره مند شدند.

 

وی تصریح کرد: دو میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات کمک درمانی در قالب تسهیلات 50 میلیون تومانی با سود چهار درصد به بیماران خاص استان پرداخت شده است.

 

محبان خاطرنشان کرد: امسال 18 کاروان سلامت به مناطق محروم استان اعزام شدند و دو هزار نفر از روستاییان در 18 نقطه از این خدمات بهره مند شدند که این کاروان ها خدمات بهداشتی، درمانی و توزیع داروی رایگان به روستاییان ارائه دادند.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال پنج هزار بسته غذایی در میان روستاییان توزیع شد؛ افزود: این جمعیت یک هزار و 100 بسته نوشت افزار در آستانه بازگشایی دارس درمیان دانش آموزان نیازمن توزیع کرد.

 

کد خبر 1224498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha